utorak, 6. veljače 2024.

KURAC SINA MEDJU MAMINIM GUZOVIMA

Kurac mog sina medju guzovima njegove mame

Moj nevaljali sin koji ima 19god i ja sto imam 41 smo morali budem otići u drugi grad … Guzva na tolike linije kao i uvijek je bila velika pa smo morali stajati od samog ulaska do silaska iz busa. Usla sam prvo ja a zatim iza mene i on. Gurali su se kako bi stalo sto vise ljudi. Jer linija ima mali broj polazaka tijekom dana. Bilo smo kao sardine a moj sin je bio tacno iza mene nisam ni slutila da ce se njegov mladi kurac naci na guzovima njegove mlade mamice. Nismo mogli da disemo koliko smo se zgužvao ali i od topline, iako je tek bilo prolece. Ja sam bila u haljinici negdje do koljena a on u sortsu. Ubrzo sam osjetila  Nešri cudno. Nisam ni vjerovala … ali bilo je to. Sinu se digao kurac … i smjestila se tacno medju mojim guzovima. Znam da nije on kriv i da je to normalno i kada sam ga pogledala bio je sav crven jer se postidio ai nije imao gdje od guzve, dok mu je kurac stajao tacno ma maminom dupetu. Da i meni je bilo glupo … ali mi je ujedno to i godilo.

Prijalo mi je. Bukvalno me je sin jebao u prepunom busu, samo njegove gace i sorc i moja haljina su nas dijelili … jer ja gace nisam imala … a za njega nisam sigurna… ali sam njegov nabrekli kurac osjećala skoro pa na ulazu mamine picke. Posle nekih sat vremena stigli smo do tog grada. Izasli i zavrsili sta smo imali… pa se ubrzo uputili na stanicu da hvatamo autobus za nazad. Bio je cutljiv i bilo mu ne ocigledno glupo. Ali sam mu rekla, sine ja znam da sam ti mama ali nemoj da brines nisi ti kriv zbog toga… Na sta se on malo oraspolozio, mozda i ohrabrio mojom tom reakcijom… Najzad je došao bus, krenuli smo da ulazimo, a gužva opet i vise nego prevelika… Sin me je pitao me da li hocu da ja budem iza njega sada … Rekla sam da nema potrebe. Ima svakakvih, pa ne zelim da me bilo tko tamo dira i stoji uz mene… da je ovako bolje zbog oboje. Da ga ujedno mali ne smjesti nekoj teti tamo pa da bude problema …

Ušli smo i stali opet svi pribijeni. Samo sto je autobus krenuo a njemu kurac vec cvrst kao kamen , zbog loseg puta smo se mrdali ali i ja sam malo dodatno mrdala guzu da sinu pomerim pamet kad je vec toliko napaljen, prijalo mi je to i palilo me je. Uskoro se oslobodilo mjesto do prozora pa sam rekla sinu da sjedne, na sta je on pita da li zelim kod njega u krilo. Nisam mnogo razmisljala vec sela … i osjetila da mu je dignut i cvrst kurac … ustaka sam na trenutak samo da povuvem haljinu unazad a on ga je izvadio za to vrijeme i kada sam se spuštala osjetila sam da ulazi u mene, osetila sam prvi put sinov kurac kako ulazi u mamu…ali sam ipak sjedala i kako sam sela bio je cijeli kurac u meni… Jebao me je sin u punom busu … sta sam mogla nego da cutim… mada mi je i prijalo ovo, malo je glupo sto sin  jebe svoju mamu i to pred svima na javnom mestu … uzivala sam i svršila pa cak i mrdala malo guzom… Samo mi je onda rekao da ce svršiti uskoro… ali nisam mogla ga vadim, na srecu sam popila pilule… pa je mogao da svrsi u picku svoje mame, da prska direktno u mene… onda sam mu to i sapnula, da napuni mamicu spermom u pičku, na sta je pocrvenio i nasmiješio se samo… Osjetila sam vrele Malz sinove sperme u meni, opet sam svršila kada sam osjetila kako me ta fina, topla i gusta tečnost ispunjava. A on je žmurili i navalio glavu na mene, bio je dignut jos malo a onda se spustio i ispao iz moje ribice. Blizili smo se nasoj stanici i polako sam ustajala da bi on mogao da ga vrati u sorts. Kada smo izašli iz busa, maramicama sam brisala butine jer sam bila mokra a on je spuštao majicu da mu se mrlja ne vidi…

Nema komentara:

Objavi komentar