utorak, 6. veljače 2024.

MAMINA STOPALA

Mamina stopala mamin i moj novi fetis

-Pa Mama … ovaj … ne znam …

-Sine Ne pravi se budala, udahni duboko i pocni.

Cutao sam gutajući knedlu i ne znajuci sta da progovorim. Kita mi se vec totalno spustila.

Sine, ja sam te odgojila, ja sam ti majka, znam da te lupaju hormoni, i da prolaziš kroz takav preiod,

Vec sam ocekivao predavanje o tome kako je normalno to sto sam napaljen, ali da je pogresno to sto radim, kad sam u jednom trenutku počeo osecam kako mi polako izmedju butina ka modjunozju klizi njezino stopalo.

-Zna Sine mama, zna, i ne moras da objasnjavas, ja sam te odgojila.

Vidio sam opet onaj njezin izraz lica od prije, i sve to mi se vratilo u glavi i isplivalo na površinu.

Njeno stopalo je vec uveliko bilo na kojoj kiti, pribijenoj uz trbuh trljajući ga gore dolje. Sve i da sam imao sta da kazem u tom trenutku vise nisam mogao.

Drugu nogu je izvukla ispod jorgana i prinijela mi ustima.

-Znam Da zelis to sine, uzivaj.

Zaista sam uživao, olizao sam joj stopalo od pete de prstiju, i izmedju prstiju, dobro sam ga obalio. Zatim mi je izvukla prste iz usta i pocela da razmazuje moju pljuvačku svojim stopalom po faci. Zamijenila je noge, mokrom mi je sada preuzela trljanje, a onom kojom mi je drkala sad stavila u usta, Jos vise me je lozila cinjenica da je na tom tabanu prije par sekundi bila moja kita.

Tako je sine, voli majka da ti uzivas, majka zeli da budes sretan i zadovoljan ma koliko to prljavo i bezobrazno bilo.

-Primetila Sam ja i ranije fleke na mojim carapama, znala sam da si ti, odavno znam da si ti moj mali perverznjak.

-secas Li se kako smo se igrali kad si bio mali?

-Mhm.

Promrmljao sam potvrdno.

-zelis Da majka obuje ove carape, pa da se tako igramo?

-Zelim Mama.

Odgurnula me je stopalom koje sam lizao, rzgrnula sa sebe jorgan, skinula spavacicu, navukla hulahopke na ruke, sjela na rub kreveta i polako pocela da ih navlaci od prsiju prema gore, prvo jednu, pa drugu nogu. Na prstima je jos uvijek bila polu suha sedefasta fleka od sperme i sline. Hulahopke su joj pritisle usmine, ta scena pice stegnute u hulahopkama me je dodatno lozila. Legla je opet naspram mene gledajuci me tom njenom pizzom direkt u lice. Pocela je da me mazi stopalima prvo po grudima, pa po licu, po Budin, da bi mi opet strpala jednu nogu u usta a drugu stavila na kitu trljajući je. Osjetio sam okus svoje sperme s njenih carapa oko mene se širio miris stopala i pljuvačke, onda bi zamijenila noge, pa bi mi odgurivala facu stopalima, i razmazivala pljuvačku po licu.

Voliš to pederu mali, volis da budes mamina igracka, mamin rob?

-Volim Mama.

Progovorio sam uzimajuci dah.

-Sta Volis, odgovori mi?

-Volim Da sam tvoja igracka, i tvoj rob mama.

-Voli I mama sine, vidi.

Pokazala mi je srednjim prstom prema pici drzeci ruku izmedju nogu. Na tom dijelu hulahopki koji su pritiskali njenu picu pocela je da se pojavljuje mokra mrlja. Sa dva prsta je pritisnula to mjesto, i pocela da kruži po pici, ne mogu opisati kako je meni to seksi izgledalo u tom trenutku, ai inace.

Zatim je s oba stopala oduhvatila moj kurac i pocela da ga nateze gore dolje. Bio je to moj prvi footjob u zivotu, moj prvi dodir sa zenskom osobom, bio sam napaljen ko nikad u zivotu, sto je majka dodatno raspaljivala mjeseci svoju picupreko najlonki i govoreći mi svakakve stvari kao kakva kurvetina,

-Daj Sperme mamici, voli mamica da te trlja, naucicu te tvoja kucka svemu, bices ti moja igracka, moja dzukela, moj kurac za zanimaciju, moj izvor sperme, moj rob. Daj mamici sperme da se okupa, voli kucka to, gladna mi je picka perverzija, zato sam te i odgajala, da budes moja zanimacija.

Uskoro sam eksplodirao, par mlazova guste spreme poletjeli su desetak centimetara u zrak, i pali na njena stopala, moj trbuh i slijevajući se niz moj glavić. Gledala me je s nekim prenapaljena osmijehom, sva oznojana.

Bravo mamina kurcino, sad ces to da ocistis.

Ja sam jos bio zadihan, preznojan i crven. Stopalima mi je presla preko glavica i kite, i obrisala spermu s trbuha, i zatim sve to nabila u usta.

-Dobro Posisaj to, da nije ostao ni trag sperme na carapama. inace ces biti kaznjen zato sto si se igrao sa mojim rubljem.

Dao sam sve od sebe, uradio bih to i da mi nije rekla, želio sam to, lozilo me je to, sanjao sam o tome. Zatim je izvadila stopala iz mojih usta, sjela na rub kreveta i pregledala ih.

-Bio Si dobar, neces biti kaznjen.

Legla je pored mene jos uvijek obucena u hulahopke koje je nosila tijekom naseg perverznog čina. Ležali smo jedno pored drugog postrance i gledali se u oci.

-Sine Jel ti se svidjelo?

Jeste majko.

-Jel Odavno mastas o ovako necemu?

-mast Mama.

-Voliš Moja stopala, i moje carape?

-Obozavam Ih majko.

-Jel Samo moja ili i necija druga stopala?

-Samo Tvoja mama.

-Ne Lazi! Priznaj da volis i stopala ostalih zena, ili slijedi kazna!

-Dobro Majko, izvini, volim, uzbuđuju me stopala i ostalih zena.

-Cija Primjerice?

-Nastavnice Geografije.

-sramota, Pored mene ti bi se njoj prodao za malo igre.

-Ne Bih majko, s tobom bih uvijek na prvom mjestu.

-Sine, Jesi li imao nekad odnos s djevojkom?

Molim?

Jesi jebao neku sine?

-Nisam Mama.

-A Jel ti neka drkala, ili pušila ili bilo sta slicno radila?

-Ne Majko, nikad nista, samo sam se ljubio.

-Naucice Tebe majka mnogo toga, ali sve u svoje vrijeme.

Nema komentara:

Objavi komentar