srijeda, 7. veljače 2024.

HAJDE ZETE IZJEBI ME

 Preseljenje u novu kucu.Kako smo do sada ziveli u zajednici,za mene zenu i klinca je to bio novi pocetak.Posle useljenja i opremanja zena je pocela da radi.Kako bi nam pomogli oko klinca dok se ne uhodamo zena je pozvala kevu da dodje na par nedelja kako bi vozila klinca u vrtic i cuvala ga.


Hm dolazi mi moja guzata tasta.To je zena u 40 tim godinama koja je oduvek svojom pojavom podizala moj kurac.Srednje visine,lepih grudi koje su ipak zbog godina malo visile,ali savrsene guze i jakih butina koje su najvise privlacile paznju.


Po dolasku taste stvari su tekle uobicajeno,ali moje oci nisu silazile sa njene guze,sto je ona ipak primetila.Posle nekoliko dana njenog boravka zena je uobicajeno otisla na posao a ja dosao iz nocne smene.Tasta je poranila,odvezla klinca u vrtic i sacekala mene da pijemo kafu.Pozvonih na vrata a tasta otvori.Prizor koji sam video ostavio me je bez daha.Tasta u kratkoj bodi majici,bez brusa na kojoj su bradavice gurale kao da hoce napolje,a drugi deo tela jos bolji,crne cipkaste gacice koje su se uvukle do pola u njenu mesnatu guzicu.O zete stigao si,zagrli me i poljubi u obraz a ja joj uzvrati poljubac zagrlivsi je oko struka.Njen izgled i polu golo telo mi je nadrkalo moj kurac.Ja rekoh hocemo da pijemo kafu a ona kaze ja te i cekam da popijemo.


Rekoh joj ajde kuvaj a ja odoh da se istusiram.


Posle tusiranja sam odlucio da izadjem iz kupatila samo u gacama,posto je i tasta slobodno odevena.Namestio sam kurac na sredinu bokserica tako da napravi sto vecu izbocinu.Izlazim iz kupatila a tasta nosi kafu iz kuhinje.Prolazeci pored mene uhvatio sam joj pogled na mom kurcu.Seli smo da pijemo kafu uz neki neobavezan razgovor.Njene oci su prelazile preko mog kurca a moje su buljile u njene butine i bradavice.Par puta smo uhvatili jedno drugo kako se gledamo ali je ostalo na tome uz blagi smesak.


Pocela je prva pricu jao zete ti delujes bas umorno a ni ja se nisam nesto naspavala,hoces li ti na spavanje sad.


– Hocu odgovorih


a ona kaze mogla sam i ja jos malo da odmorim pa posle da spremem kucu.


– Rekoh joj pa lezi spavaj sredices imas ceo dan


a ona stidno rece pa ja ne mogu nesto da zaspim kad lezim sama navikla sam ceo zivot pored muza.


Naravno ponudi joj da legne pored mene sto je sa odusevljenjem prihvatila.Legli smo u krevet i nastavili pricu.


– Znas zete ti si bas lep decko,tebe bi svaka devojka pozelela a i vecina zena.


– Hvala ti tasto,moram ti priznati da ti lepo izgledas za svoje godine.


– Ma daj zete gde lepo izgledam,vidis da imam i stomacic.


Rekoh joj da ali imas savrsenu guzu.


– Hvala zete a tebi se bas svidja moja guza.


– Naravno oduvek sam uzivao da gledam dok idete a i zamisljao sam vas u krevetu samnom.


– Pa evo sad je prilika zete rece tasta i uhvati me za kurac.


Jezici su vec poceli da nam se preplicu a moje ruke su zaronile u njene gacice.Konacno sam uhvatio to mesnato dupe moje taste.Drkala mi je kurac a ja sam joj trljao picku i kruzio po anusu.Duboko je uzdisala.Skinuo sam je i poceo da lizem tu vrelu picku.Bila je lepo izbrijana i mirisljava.Kruzi sam i sisao njen klitoris povremeno joj lizajuci i cmar.Stenjala je i uvijala se dok jednog momenta nije ustala i spustila se do mog kurca.Uhvatila ga je u usta i pocela da pusi.Osecao sam njen jezik na glavicu i jajima.Gutala ga je duboko u grlo a njena usta su bila balava od mog vlaznog kurca.Ustao sam i okrenuo je od pozadi a ona je iskusno kao prava jebacica spustila prednji deo tela i izbacila guzu.Jos malo sam joj lizao pickicu i anus samarajuci njeno veliko dupe.Uhvatio sam je za kosu i jako nabio u picku.Uz glasni uzdah ga je prihvatila i pocela da se nabija na njega.Jebao sam je divljacki se nabijajuci u nju a ona ga je samo pohotno primala.Bio sam blizu svrsavanja a ona rece


– daj mi ga u usta.


Izvadio sam ga i nabio joj u usta a ona je gutala spermu koja joj je curila iz usta.Nastavila je da ga pusi i ubrzo ga podigla.Uzeo sam kremu sa komode i poceo da joj mazem cmar.Uvijala se primajuci moje prste,govoreci mi


– to sam zete oduvek zelela,budi nezan prvi mi je put.

Nema komentara:

Objavi komentar