utorak, 6. veljače 2024.

Incest sa tečom

Subote i nedelje često odemo da provedemo u jednom planinskom selu, tridesetak kilometara od grada. To je kuca mamine i tetine bake i djedova. Kucu i svo ostalo domacinstvo sredio je moj teca. Ustvari oko tece se kod nas u familiji i sve vrti, on je u principu nekako glavni, vjerojatno zato sto je on inzenjer i uspjesan privatnik i sto ima novca, ai stvarno je OK tip, sve nas pomaze, zaposlio je sve iz familije koji su htjeli raditi, tako da svi na njega gledaju s posebnom paznjom.

Ja sam prije desetak dana zavrsila drugi razred gimnazije, tecina i tetkina djeca su u osnovnoj skoli. Ima vec vise od godine dana kako skoro pri svakom susretu  a susrecemo se vrlo cesto / s tecom u njemu vidim nesto drugo, ustvari stalno razmisljam o seksu s njim. Teca je stariji od mene dvadesetjednu godinu, odnosno ima tridesetosam i izgleda fantasticno. Pri svakom susretu koristim priliku da ga zagrlim i poljubim sto i on ucini. Vrhunac mog ludila je dostignut prije tri cetri dana kada sam sa djackom knjizicom svratila kod njega u firmu. Bio je sam u uredu, cuo je moj razgovor s tajnicom, vec je ustao kada sam usla i sa vrata rasirila ruke i upala mu u zagrljaj. Teco, 4. 62, znaci odlicna. Stegao me je i podigao od poda, osjetila sam kako mu moje sisice probijaju grudi, drzao me je tako podignutu od poda i njihao lijevo desno, spustio me i poljubio u celo. Sjedi mala, odmah je otvorio ladicu i iz neke kuverte izvadio i dao mi sto eura, ovo je od tece. Odreagovala sam cini mi se dobro, a od mene teci jos jedan poljubac, prisla mu i poljubila ga, uzvratio mi je poljubac u vrat posto je on sjedio a ja stajala. Pila sam sok, dosla je i teta iz susjedne kancelarije, jer je on zvao. Izljubila sam se sa tetom. Pa casti dijete zasluzilo je. Ja normalno hocu a jesi li ti dao sta, ja sam ja a ti daj ako hoces za sebe. Kada dodje kod mene ja cu dati kaze teta. Nemoj teto dao je teca …. otisla sam kuci i cijelo popodne razmisljala kakav li je osjecaj imao kada me je stegao i podigao kada su mu moje sisice pritisle u grudi .. Izasla sam sa deckom u grad na pice sa drustvom, vratili smo se kod mene kuci, poslije ponoci imali smo seks na moje inzistiranje samo da bih zamisljala kako se trpam sa tecom. Prvi seks sam imala za koji dan ce biti dvije godine, bilo je to kada sam zavrsila osmi razred na raspustu. Da budem iskrena sadasnji decko mi je treci. Sa tecom sam se cula telefonom sutradan, kao da mu se zahvalim za poklon i da mu kazem da sam castila drustvo jer je on to i rekao.

Juce smo popodne dosli u naselje teca, tetka mama ja i brat, tecinu sin. Uobicajeno, raspremanje stvari, mama je skuhala kavu iznijela sam je na terasu, svi su bili u kuci osim tece koji je iznosio nesto iz dzipa, bio je samo u bermudama i majici. Jel gotova kava, jeste teco hajde. Dok se peo stepenistem i prilazio mi gledao je negdje na stranu a rukom se kao nehotice uhvatio za kurac i protrljao ga kroz bermude, kada je to ucinio ponova poslije dva tri minute kada je sjedao za sto ja sam shvatila da to cini namjerno posto smo sami. Dobro sam pratila nije to ponovio poslije toga nijednom, vjerojatno sto nismo bili sami i sto je uvijek netko bio prisutan. Jedino sto sam uocila to je da se u desnoj nogavici bermuda klati pozamasno parce mesa. Dok smo pili kavu sjedila sam sa tecine desne strane, a mama i teta prekoputa nas, drzao je ruku na naslonu klupe i par puta me jednim prstom poceskala ispod plecke, nitko to nije ni primijetio ni obracao paznju, osim naravno mene. Pre spavanja sam se obrijala, kada sam legla spavati pred ocima mi je samo bila slika kako teca trlja kurac, nisam izdrzala ubacila sam prst u picu i normalno zamisljajuci da to radi teca, dovela brzo sebe do slatkog orgazma. Nekako sam zaspala. Kada sam ujutro ustala svi su osim malog brata vec ustali i bili na terasi, izljubila sam se sa svima normalno i sa tecom. Mama mi je rekla kuhati kavu, oni su jednu vec popili. Dok smo pili kavu teca je rekao, tko je raspolozen da ide u pecurke. Jel daleko teco. Nije. Ja onda idem. Pa ti kazes da nema nista jutros, rece teta. Ma idem sada gore prema livadama bice nesto. Ukapirala sam da je teca vec isao u pecerke. Prvo doruckujte pa onda ici rekla je mama. Ja cu kada se vratim rece teca, bice valjda pecurki. I ja cu poslije, rano mi je sada. Mala, ako ides na noge obavezno tenisice i carape, a gore nesto s dugim rukavom, rece teca. Normalno poslusala sam i otisla u kucu da se obucem, ostala sam u cipkanom sorcu, obula tenisice, skinula majicu i brus, i obukla neku kariranu musku kosulju. Na stolu je vec stajala torba s vrecicama i flasom vode, koju teca uze, mene zagrli drugom rukom i kretosmo. Da cekamo pecurke rece mama. Pa normalno svastika, rece tece kroz smijeh. Kakve pecurke prodje mi kroz glavu, ja cekam nesto drugo. Zezali smo se usput bas opusteno bez ikakvih predznaka i sa jedne strane, od pecurki ni traga ni glasa. U jednom momentu sam pomislila da pitam tecu, dali on ne trazi nesto drugo, ali bilo bi to i suvise s moje strane i bas providno. Prolazili smo polako kroz sumu, nasli smo dvije tri pecurkice nista vise, stvarno je sve uzbrdo i nije lako ici. Teco ja se umorila.

Evo jos malo pa da sednemo. Vazi teco, koliko smo presli. Pa manje od kilometara. Joj, meni kao sto kilometara. Nisi mala navikla. Sigosmo do jednog panja, odnosno odsjecenog drveta, a drugo je bilo uz njega. Teca sjede i nasloni se bas se lijepo uvali, kao na neku stolicu. A gdje cu ja. Sedi tu, pljecnu se teca po svom koljenu. Da skinem malo tenisice zulja me. Pa skini, necu ce da te bijem zbog toga. A zbog cega bi me tukao. Pa zato sto si nevaljala. Nisam teco, dobra sam ja. Pa bogami jesi. Prodje me neka jeza, sagnem se da skidam patike, pogledam u tecu i ukapiram da on gleda u moje sisice koje sam mu u tom momentu stvarno bas nesvjesno servirala, spustim tenisice i sedam teci na koljeno gdje je i pokazao. Nekako sam mu bila poluokrenut ledima, teca objema rukama poce moju kosu, koja je skoro do pola leda, da skuplja u rep, i ka da to uradi, poljubi me u vrat. Trebala si da vezes rep. Sto teco. Pa neznam sto ali da nesto predlozim, sta ima ima veze. Zasmejasmo se oboje. U medjuvremenu resim da otkopcam neprimjetno jos jedan gumb na kosulji, nemam brus sisice su bile na izvolte. Gde si bio jutros. Na drugoj strani pa sam se vratio ovim putem kuci, kaze teca sve vrijeme igrajuci se sa mojom kosom. Kada si ustao. U cetri. A jojjj. Sto, ujutro je bas lijepo. A i sada je dobro teco. Ma jeste, a jel ti mala mislis tako sjediti okrenuta ledima teci i da pricas sve vrijeme. Ih teco okrenucu se, ustanem okrenem se i sjednem na tecinu nogu.

Teci je pogled bio na mojim sisicama, malo je zastao, pogledo me u oci, pokaza kaziprstom na sisice i rece. Da poljubim. Sta teco. Ovdje. Slegla sam duboko ramenima, kao ono kada se kaze ne znam, i zatvorila oci. Gotovo je, sve je jasno, bila sam svjesna, sta sam htjela dala sam do znanja. Zmurim i ocekujem poljubac u sisicu, ali vec osecam prste u kosi i usne na vrh nosica, dobivam blag poljubac koji se ponavlja ali sada osecam i palacenje jezika po vrhu nosica, teca mi polako rukom potisnu bradu na gore, usne se spojise, sva sam u transu jeza mi ide niz kicmu, nije moguce opisati stanje u kojem se nalazim, dok gutam njegov jezik i uzvracam mu uz povremeno hvatanje zraka, tecina ruka mi polako obradjuje butinice i ovlas prelazi preko ribice, iako imam sorc, osecam dodir kao da je gola. Prekide se taj poljubac, teca mi jezikom preko lica dodje do uvenceta i tiho rece. Izvadi je. Koga. Sisicu. Mrdnula sam glavom kao ono znas necu. Izvadi otkinuce ti pickicu, i jako je steze kroz soc. Pa izvadjena je, jedva nekako progovorih. Ponovo me jako stegnu za pizzu, sto mi je i prijalo, i prosaputa. Izvadi je cijelu i daj mi tvojom rukicom da je ljubim. Uvucem ruku i samo malo pomaknuti kosulju u stranu sisica cijela vani ja je drzim teca se spusti do nje i moja nabrekla bradavica ode u njegova usta, osecam naizmjenicno lizanje jezikom, grickanje zubima, uvlacenje duboko u usta, uvuce mi cini mi se cijelu sisicu. zagrlila sam ga i privlacim sto je moguce vise, samo da ne prestane s obradjivanjem sisice.

mlada sisata picka incest Prija mi i kada je ljubi i kada ujeda bradavice, desnom rukom mi obradjuje pickicu, nabija prst u nju sa svih socom i gacicama, nalazim se cini mi se na rubu zivota. Prodje mi misao, Nevena upala si u prave ruke. Daj mi drugu rece teca. Otkopcam skroz kosulu, teca predje ustima na drugu sisicu, pusti picu i uze rukom sisicu, vrhovima prstiju mi ??do slatkog bola gnjeci vec nabreklu bradavicu. ljubi gricka, sisa bradavicu i sisicu ja na drugom nebu. Osecam da rukom svlaci svoje bermude malo se dize da ih svuce ali sisicu ne ispusta iz usta. Uhvati me za ruku i spusti je medju svoje noge. Odmah sam cvrsto uhvatila za kurac nisam mogla sastavim prste koliko je debeo, krenula sam gore dolje, kada sam presla rukom preko glavica bio je sav vlazan, vec je poceo da curi. Teca mi pusti sisicu, uhvati me objema rukama za bedra, iako sam zmurili osjecala sam da gleda kako mu drkam i mazim kurac. Stavio je i on ruku s mojom na kurac, ali mi je ubrzo ubacio prst u usta, osjetila sam okus soka sa njegovog kurca koji je on namjerno skinuo s glavica i dao mi da sisam. Tiho mi sapnu na uho, Ustani, podigla sam se a on je poceo da mi skida sorc, morala sam pustiti kurac da bi izvukla nogu iz sorca, cim sam to napravila, osjetila sam prodiranje prsta u pickicu koja je vec odavno bila rasplakana i cekala ovo, ustvari cekala je kurac. Ja ne otvaram oci jos nisam pogledala tecu, kurac sam mazila i drkala, osjetila sam ga u ruci cijelog ali nisam ga videla. Teca je sjedio na panju ja sam stajala pokraj njega u sred sume, privuce me i osjetih jezik u pupku, lizao je rupicu i ljubio po trbuhu, podize mi nogu, ukapiram da je hoce na svoje rame, on se spusta sve nize, hoce da mi lize picu, nekako se namjestimo moja noga na njegovom ramenu on u nekom polu lezecem polozaju, a sto je najvaznije tecine jezik mi obradjuje pickicu, ubacuje ga u nju, lize klitoris, ujeda ga blago, uvlaci u usta, ovo nisam dozivjela nikada, iz pice curi osecam baricu izmedju tecinog lica i pickice, stegla sam ga oko glave objema rukama, tek tada sam otvorila oci i shvatila da smo usred sume, ali nema veze, teca je ubacio i prst u picu a jezikom je obradjuje do onesvescivanja, osecam vec da sam na rubu i da nisam u stanju odlozim orgazam, pocinjem polako da jecam, teca me oseca i ubrzava, kao da se otvori nebo uhvatila sam tecu za glavu, i pocela da pritiscem u sebe kao da sam zeljela da mu cijela glava udje u moju pickicu, noga na kojoj stoji kao da poce da me izdaje krete u meni cijeloj, pocese trzaji, neznam dali cvilim ili tiho kukam gotova sam, hvatam zrak, teca usporio izvadio prst gricka mi klitoris, konacno skdam nogu s njegovog ramena. Teca podize ruke uuhvati me oko vrata i rece sjedi, sedam mu krila, osecam nabrekao kurac medju ngama. Hajde sjedi na njega, ubaci ga rece teca i dovede mi ruku do kurca. Podizem se polako namestam ga, malo protrljam glavicem po pici i pocnem se polako spustati, i pokraj ogromne zelje uhvati me strah od debljine, medjutim cim prodje glavic, teca me uhvati za kukove i poce navlaciti, spustih se do kraja i tek tada osjetih koliko sam puna od kurca. Teca me zagrli i pocesmo se ponova ljubiti, usta mi puna jezika a pica tecinog kurca. Radi malo brze, rece teca i uhvati me vrhovima prstiju za obje bradavice. Pogledaj me, ja i dalje zmurim ali se polako klatim na kurcu, pogledaj me rece mi teca i jako kao znak upozorenja stisnu bradavicu, zaboli me ali neka, otvorim oci i nasmesim se. Kaze mi kakvi su ti dani. Pa valjda je dobro. jesi li sigurna. Jesam, jel hoces da svrsis u mene. Hocu.

Nema komentara:

Objavi komentar