četvrtak, 15. veljače 2024.

Analni sex

 Još jedan sasvim običan dan , bezvezan . Pospan jer je oblačno , kiša će. Piše mi jedan muškarac sa kojim sam bila prije dosta dosta godina , ni sama nisam znala dali da se nađem opet sa njime ili ne. Pored svega lošega što mi je bio pisao , bilo me je strah I bila sam neodlučna. Nisam znala šta bi mu napisala , razmišljala sam dok sam slušala muziku. Nakon dugog razmišljanja I malo prepiranja sa njime ipak sam odlučila da se nađem sa njim. Samo piće I ništa više to nikoga nije ubilo danas .Malo mi je I loše bilo ali prošlo me je. To je stres ,grozno baš. Kada sam izašla na zrak bilo mi je bolje a još bolje sa njime. Nekako mi je sve prošlo sa njime , dok smo bili goli na krevetu I znoji uf… Bio je to dobar analni seks. Nisam uopče mislila da će mi biti tako dobra večer. Kako nam je bilo, šta smo sve radili I ostalo , pročitajte u nastavku priče.


Ne nije loš, prošao me je brzo strah . Bio je toliko savršen , pažljiv I nije me forsirao na ništa što nisam htjela, mogla. Bili smo u hotelu u kojem sam bila bezbroj puta sa muškarcima. Soba je tu , piće je tu.Ja I on u sobi smo , nisam bila skroz opuštena ali brzo jesam . Dugo smo pričali I sve razjasnili prije našeg seksa. Voli me gledati golu, gledati me kako se mazim, voli na meni sve … drugo što je rekao zadržat ću za sebe.


Skinula sam se dok sam ga čekala da dođe,išao je u wc-e. Ostala sam samo u grudnjaku I gaćicama (crne boje ). Pomislim nakratko ovi kreveti su poznati hehe .Evo ga dolazi, gleda me . Brzo sam se skinula gola


On je još bio u robi kada je došao,gledao je kako mazim svoju pičkicu ali brzo se I on skinuo. Napalla sam ga. To je bio dugi anal. Uživala sam u samom analu . Prije toga pušila sam mu kurac, u mojim ustima je bio dugo a on je lizao moju pičkicu. oh.. divota.Sada će uči njegov kurac u moju analnu rupicu.


Bili smo u tri poze..zguza,na boku I ja sam bila gore na njemu . Samo ne nije mi bio u pičkici nego u analnoj rupici. Toliko sam uživala I nabijala se na njegov kurac. Dok me je on gledao I uživao.Dugo sam skakala po njemu I uživala a I on me je dugo dugo bio jebao ah.. kako je dobro bilo na kraju osjetiti u šupčiću toplu spermu koja se cjedila iz šupčića.


www.seksiprice.online

Nema komentara:

Objavi komentar