četvrtak, 15. veljače 2024.

Gitarista i ja

 Prije nego što počmem pisati priču mogu Vam samo reći da mi taj muškarac ne izlazi iz glave. Toliko je poseban, pokazao mi je   kako on uživa , da prije seksa se može I ona utješiti ako je tužna , da ako joj fali nježnost da joj može muškarac I to dati I da je neće forsirati na ništa . Pokazao mi je ljepšu stranu muškaraca. Dok ću pisati ovu priču pisat ču ju sa osmjehom na licu. Vjerujte mi da bi bila sretna da baš takvog nađem za cijeli život I da provedem sa takvim muškarcem cijeli svoj život do smrti ali on je dosta me stariji I oženjem je plus toga ima dijete pa mi možemo biti samo prijatelji sa povlasticama ali da nadam se da među milijun muškarac postoji netko kao on I da ću ga pronaći. Da ne duljim sada ide priča…


Sve je počelo kada je došao u salon na masažu. Otvaram vrata i ugledam ga pomislim divan je , ima nesto u njemu neznam šta nešto sam onda osjećala. Neki divan predosječaj nečega hmm… onda nisam znala šta.U sobi smo ,pričamo. Odlazim na par minuta i ulazim u sobu. Ugledam ga golog na stolu divota koji divan muškarac , sa guštom sam ga masirala I pričala sa njime. Nekako mi počelo biti loše , toplo uf…šta mi je samo da se ne srušim , izdrži kažem si u sebi. Ne da sam izdrzala nego me nekako i prošlo bilo sve nakratko da . Kada sam mu držala kurac u ruci i drkala ga uf.. poželjela sam ga staviti da , neznam ni sama u koju rupicu prvo .Tvrd kurac srednje veličine , drkam sve brže a on svršava nakon par minuta. Prije toga me pitao ako volim pjevati ? Da ja mu kažem ,ja ti sviram gitaru , biš išla kod mene .Zbunjeno kažem da moze free si !? jesam, odlicno kaže mi. Nastavak slijedi u njegovom stanu di je on svirao gitaru a mi smo pjevali… di mi je bilo loše…pao je seks i di sam provela najbolju noć u krevetu sa njime.


Putem do njega pričali smo ,rekao mi je da je oženjen ja ga gledam I mislim koja šteta što je ali nema veze meni to ne smeta ,kako je dobar a tek njegov pogled ,topim se kao šečer u njegovoj blizini.Nakon par minuta ušli smo u njegov stan. Rekao mi je da se raskomotim I sjednem a on je naručio pizzu. Ah…neču moč jest baš mi je loše nekako , kad bi me prošlo barem joj taj stres više kad će sve proči ,kada !? Hmmm…vratim se u stvarnost,sjedi svira gitaru I pjeva. Opustim se I zapjevam sa njime. Božanstveno kako svira I pjeva uf… poljubila bi ga ali suzdržim se neču prva krenuti,već će on . Nakon lijepe svirke I pjevanja došla je pizza joj… ne mogu jesti loše mi je , bio je stavio neki film . Jeo je a ja gledam film koji je tužan pomalo bio . Samo da se ne rasplačem pred njim samo to ne. Baš mi je bilo neugodno što nisam mogla jesti ali loše mi je toliko na želudac od stresa (duga priča) samo njemu sam rekla otvorila sam mu se. Rasplakala sam ga I razumio me je jer je I on prošao kroz nešto slično … gore… nije mi ništa bio zamjerio iako je mene to stalno mučilo ali nije mi zamjerio. Nisam ja kriva dođe mi loše I prođe. Grlili smo se I ljubili . Tješili smo jednog drugoga a onda je pao dobar seks ali prije dobrog seksa izmasirao me je malo sa uljem. Bože, kako on dobro masira. Film je ugasio naravno.Draža sam mu ipak ja bila .


Već smo bili goli I mazili smo se. Lizao mi je pičkicu a ja sam uživala u pušenju njegovog tvrdog kurca. Fin je mmm.Ništa bez kondoma nabrzinu se obukao I otišao kupiti kondome. Ležala sam gola na kauču I čekala ga. Brzo je došao , kupio mi je I sladoled sa lijepom ljubavnom porukom , romantičan je oh.. divno pomislim. Kondome je otvorio I stavio ga je na kurac. Tako lijepo je ušao u nju , opkoračila sam ga sa nogama I sjela na tvrdi kurac. Lako je ušao. Vodila sam lagan ritam, pasalo mu je sve. Vrtila sam po njemu sa guzom. Tako par minuta, koja uživancija a onda je mene podigao , tražio je daljenski od tva ah… što me nosi nisam na to navikla kažem mu. Rekao mi je da se naučim na to I dok mi je kurac bio u pičkici nosio me je na krevet. Lagano me je spustio na krevet a ja sam nastavila voditi ritam. Gledam ga I uživam. Imao je stalno zatvorene oči, pitala sam se zašto , objasnio mi je da je onda veči užitak . Da je tako ljepše I bome ima pravo. Probala sam , probajte I vi .Baš sam se stalno pitala zašto… užitak je veči , probajte nečete požaliti. Naučio me je sa time kako uživati više. Otkad sam zatvorila oči I jahala sa njemu od onda sam jebeno jako uživala I stenjala lagano. Kada sam imala otvorene oči nisam mogla prestati gledati u njega. Divan muškarac stvarno. Još smo neko vrijeme bili spojeni , ritam je bio brži .. pa sporiji I brži… Svršio je u kondom a I ja sam lijepo bila svršila. Oboje zadovoljeni , ležali smo jedan pored drugoga , smijali smo se, gledali I imali zatvorene oči. To mi je bila najljepša večer .


Spavati sa njime u krevetu bilo je predivno ,Lijepo sam spavala koliko sam mogla od vručine.Nismo se baš naspavali. Njegovi pogledi,dodiri,poljupci,zagrljali,njegov kurac u mojoj pičkici,ustima ma sve to ču pamtiti pa makar mi se više on nikada ne javio ja njega neču nikada zaboraviti. Nadam se da ćemo ovo sve ponoviti . U sječanju mom, ostaje taj gitarista.


www.seksiprice.online

Nema komentara:

Objavi komentar