četvrtak, 15. veljače 2024.

Muškarac u plavim gaćicama sa tetovažama

 Moj posao nije lak .Seksala sam se sa par muškaraca.Prvi muškarac mi je otvorio vrata u plavim gačicama.Priznajem da sam se uzbudila jer slaba sam na muškarce.Tako bi htjela da se poseksamo.To je moja slabost ali ovo je samo posao.Idemo mu napraviti ugovor probat.Govorim o paketima a oči mi bježe na njegovo tijelo.Vidim da ima par tetovaža .Spustim lagano pogled na plave gačice i pitam se dali mu je kurac tvrd.Osjećam da mi je pičkica vlažna.Nasmije mi se i kaže da želi imati jeftinije ali da neka prvo uđem.Nasmijem se ja i njemu i kažem mu hvala što me je pustio unutra.Hodam iza njega,gledam mu u guzicu mmm divota.Divan je pogledaj taj di gledam.Sjela sam na stolicu.Gledao me je svojim smeđim očima i sjeo je blizu mene.Dok sam ispunjavala ugovor,stalno sam zamišljala kakav mu je kurac.Nemogu si pomoći,nisam lezba.Ispunila sam nakon par minuta ugovor .Pričao mi je kako je to super za njega studenta koji nema puno novaca…Slušala sam ga na pola,samo mi je pogled išao dole.Odjednom me uhvatio za ruku i rekao znam ja da ti mene ne slušaš,već gledaš u mog u gaćicama.Pa..kad je tako pozivam te na jednu igricu u krevetu.Kakvu? Vidjet ćeš ,samo me prati ako prihvačaš izazov.Nasmijem se i dignem sa stolice.Znatiželja je bila veća.Ušli smo u spavaću sobu.Imao je veliki krevet i ormar.Nešto slika po zidu.Zažmiri kaže mi.Zatvorim oči i stojim.Kada mi je rekao da otvorim oči ,imala sam šta vidjeti.Ležao je na krevetu gol a kurac mu je bio dignut.Nisam se mogla pomaknuti sve dok mi nije rekao nečeš mi se pridružiti.Naravno da hoću,još najbolje da nebi.Dobro,ali prije toga skini se gola.Gledala sam ga kako drži kurac u ruci i lagano ga drka.Skinula sam sve sa sebe.Sjela sam na krevet   ,nagnula sam glavu i počela sam se igrati sa njegovim kurcem.Divan je ,stoji i tvrd je.Drkam ga .Zatvorio je oči ,uživa vidim na njegovom licu.Ližem mu glavić mmm kako je mokar.Dođem do njegovih jaja ,ližem ih sa jezikom kružim po njima.Stavljam kurac u usta,sve dublje i dublje je u mojim ustima.Idem glavom gore-dolje.Par minuta sam ga pušila sve dok nije otvorio oči i rekao : Želim tvoju pičkicu lizati.


Sjedila sam na rubu kreveta i imala sam raširene noge.ljubio me je po vratu .Došao je do mojih sisa ,grickao je moje bradavice.Bile su mi tvrde.ljubio me je po tijelu.Spuštao se je prema mojoj pičkici.Pomazio ju je sa rukom.Brzo je isplazio jezik i stavio ga na nju.Topal jezik je lizao moju pičkicu.Kružio je jezikom po mom klirotisu i sve jače i jače ga je zabijao u nju.To volim ,kao da mi čita misli.Lizao ju je nekih par minuta,uživala sam jako puno u tomu.Jako dobro je to radio.Nismo više mogli izdržati,sada će me jebati.Jedva čekam da ga osjetim .


Naguzila sam se na sredini kreveta.Raširila sam mu guzove ali prije toga me pljesnuo po guzi.Vrh glavića je stavio na rupicu od moje pičkice.Ulazio je polako unutra.Kliznuo je tako lijepo u vlažnu pičkicu.Lagano me je počeo jebati.Uhvatio me je za kukove.Osjećam ga predobro.Ubrzavao je tempo,jebe me sve jače i jače.Ah…Ah…dva puta sam zastenjala kada me je počeo žešće jebati.Uživala sam.U toj pozi žestoko jebao me je nekih par minuta.Soba je mirisala po našem seksu,tako je toplo.Imam osjećaj da gorim.Naravno da ne gorim,samo mi je toplo.Izvadio je kurac van i promjenili smo pozu.


Legao je a ja sam ga opkoračila nogama.Vrtila sam guzom i naštimavala sam se.Sve dok nisam sjela na njegov kurac.Vodila sam lagan ritam na njemu.Gledala sam ga,nisam mogla odoliti njegovim tetovažama.Nije da ih volim ali rijetko kojeg muškarca znam koji ima tetovaže.Tako da mi je lijepo ih gledati.Nisam ih zadugo gledala jer sam ubrzala ritam.Sise su mi poskakivale.Lagano sam se nagnula da ga poljubim u usta.On je to iskoristio da me   uhvati za sise.Mjesio ih je.Brzo sam se digla i nastavila brži ritam.Uživala sam u tomu neko vrijeme.Želi me jebati .


Raširila sam jako noge.Stavila sam ih na njegova ramena a kurac je ušao lagano u pičkicu.Kliznuo je dok ste rekli keks.Tako me je žestoko počeo jebati da sam jako stenjala.Možda su me i susjedi čuli ah…no to sada nije bitno.Lijepo mi je.Ah…Ah..Ah..usporavao je.Gledali smo jedan drugoga u oči.Opet je ubrzao pa usporavao i tako duže vremena.Ni ja a ni on više nismo mogli izdržati.Naglo je izvadio svoj kurac van.Svršit ćemo oboje uskoro.


Odlučio je da želi da prvo ja svršim.Jebao me je sa tri prsta .Nisam mogla izdržati ,moji sokovi su potekli.Brzo je izvadio prste iz moje pičkice.Taj fini sok je polizao.Dobro sam svršila.Na kraju je rekao da mi je fina.Sada mi je u ruci kurac,drkam ga.Usmjerila sam ga prema mom pupku.Želim da mi tu svrši.Nije ni njemu trebalo dugo.Brzo sam ga počela drkati a on je obilno me zalio sa svojom toplom spermom.Nije ju bilo samo na mom pupku,bilo ju je posvuda.Razmazala sam spermu po sebi.Još sam mu lizala kurac ,svaku kapljicu sam polizala i progutala.Spustio se je.


Oboje smo se obukli i nakon dobrog seksa smo popili kavu.


To je bilo to . Lijepo mi je bilo sa tim dečkom sa tetovažama.


www.seksiprice.online

Nema komentara:

Objavi komentar