četvrtak, 15. veljače 2024.

Mokre Bijele Bokserice

 Još jedan radni i naporan dan za mene.Kao da mi se da hodati i ići od vrata do vrata ,uzdahnem.Nije bilo tako teško čim sam vidjela muškarca u mokrim bijelim boksericama.Ovako je to bilo…Pozvonila sam ,otvorio mi je vrata muškarac sa crnom kosom koji je imao na sebi mokre bijele bokserice.Pričala sam mu moj standardni tekst i ponudu koju sam morala pričati svakomu.Saslušao me je do kraja bez prekidanja,sa smješkom na licu me je gledao.Uzvratila sam mu sa mojim osmjehom.Rekao mi je : pa da,mlada gospodično došli ste u pravo vrijeme jer mi trebate pomoči u nečemu pa se pitam dali ste za sok i naravno ugovor da mi napravite !? Pogledam ga u njegove smeđe oči i nasmijem se.Može .Kako nebi pristala kada sam već sada uzbuđena a unutra tko zna što me čeka.Tko zna kakva mu pomoć treba baš se pitam.


Sjela sam na kauč .Dok sam čekala da mi donese sok ,gledala sam po njegovom stanu.Ima svašta na zidovima su slike od brodova ( možda plovi ili to samo voli ) .Ima sve morsko u stanu od školjki do kamenčica i neznam ni ja šta sve ima.Zanimljivo u svakom slučaju.Dolazi i sjedne pored mene.Na stol mi je stavio čašu soka od naranče.Malo sam popila ali neka kemija ,nešto se dogodilo u trenu.Neki predivan osjećaj kada žena želi muškaraca.Taj osjećaj je bio obostran.Brzo smo se našli u krevetu goli a evo i kako se to desilo…


Nisam više mogla izdržati ,toliko ga želim . Približila sam se i na uho mu šapnula : Želim te.Stisnuo me je uz svoje tijelo.Osjetim mokre bokserice a tek njegov kurac kojeg jedva čekam vidjeti.Ljubili smo se strastveno a on je skidao sve sa mene.Dio po dio i brzo sam bila gola.Otišli smo na krevet.


Skinuo je svoje bokserice ,kurac mu je samo iskočio van,Na krevetu smo bili jedno ,bili smo dugo spojeni u zagrljaju.Njegovo toplo tijelo na mojem tijelu,osjećaj je bio predivan.Ljubili smo se strastveno i dugo .Oral je započeo .Ležala sam na krevetu i imala sam jako raširene noge..Prije nego što mi je išao lizati pičkicu ,grickao je moje tvrde bradavice.


Spuštao je glavu i došao je do moje vrele pičkice,koja je bila jako vlažna.Koja je jedva čekala da ju netko poliže.Njegov topal jezik ju je počeo lizati.Izvijala sam se sa tijelom ,uživala sam i prepustila sam se njemu.Kružio je jezikom po mojoj pičkici .Lagano pa jače ga je zabijao u nju.Kako je to dobro radio.Osjećam se kao da sam u sedmom nebu.Dugo je lizao moju pičkicu ,koja je bila gladna svega pomalo.Nakon što mi je dobro izlizao pičkicu ,ljubili smo se.


Stao je i pogledao me je  u moje oči.Šta sada želiš,reci mi? Želim tvoj kurac,probati .Tvoj tvrdi kurac staviti u moja usta .Može ,samo je tvoj.Uzmi ga.Dođem do njegovog kurca koji je stajao U ruci mi je,držim ga čvrsto.Drkam ga polako pa sve brže.Saginjem se i ližem glavić koji je bio mokar.Stiščem mu jaja i njih ližem.Nisam više mogla izdržati ,koja ženska danas nevoli kurac ma ja ga obožavam.Samo lezbe to nevole ,istina da.Polako ulazi u moja usta ,sve dublje i dublje mi je.U ustima mi je i idem glavom gore -dole.Pušila sam ga jako dugo i uživala sam u tomu.Vidim da je i on ,prepustio se je tomu.Imao je zatvorene oči .


Neznam šta želi sada on ali ako će ugađati meni kao što i je do sada .Ja želim da me jebe i stavi mi ga u pičkicu.Prije nego što sam mu to rekla ,poljubila sam.Samo sam mu šapnula na uho jebi me.Rekao je : Želim te jebati ,ljubavi


Moje noge na njegovim ramenima ,njegov kurac koji je bio na rupici od moje pičkice.Polako je ulazio u nju.Vadio ga je van i stavljao.Malo me je izazivao time a moja pičkica je patila .Bila je željna kurca.Konačno…cijeli je ušao.Gledam ga u oči ,zadovoljna i sretna sa osmjehom na licu.Jebao me je polako.Podigla sam se sa tijelom i moje nokte sam zarila u njegova leđa kao mačkica.Njegove ruke su bile iza na mojim guzovima.Ubrzavao je ritam.Jebao me je tako nekih par minuta.Uživala sam a to se moglo vidjeti na mom licu .


Izvadio je svoj kurac van i pitao me je šta želiš sada ? Želim sjesti na tvoj tvrdi kurac.To jedva čekamo i ja i on.Lijepo je kada mogu danas ja voditi seks .Sjela sam na njegov kurac,naštimavala sam se na njemu.Vrtila sam guzom.Vodila sam lagani ritam.Moje sise su lagano poskakivale.Gledala sam ga,lijepo je vidjeti kako muškarac uživa I kada ugađa njoj.Ubrzavala sam ritam .Osjećam ga jako dobro u sebi.Neko vrijeme smo bili u toj pozi I jedan drugoga smo pogledavali.Ja sam stala i rekla : Jebi me !   Prije toga morala sam ga poljubiti u njegove usne.


Želim ti se naguziti ,može ? Može,šta god ti želiš ali znaj da ću brzo svršiti jer si me jako   napalila.I ti mene ,I ja ću.Naguzila sam mu se jako na krevetu.Pljesnuo me je po guzi.Raširila sam mu guzove.Stavio ga je naglo u moju pičkicu.Držao me je za bokove i jebao me je polako.Tako je toplo ah…ah…ah…naglo sam počela stenjati ,naglo me je žestoko počeo jebati.Nevjerojatno ,šta mi radi on ah…jebe me tako dobro da moram svršiti.Brzo sam rekla svršiti ću.Lizao mi je pičkicu a ja sam mu svršila na jezik.Sav moj sok je progutao I rekao : mmmm fina ti je.


Di želiš da ti svršim? U usta .Stvarno to želiš? Da ,zašto? Svim curama se to gadi.Ja to obožavam.Dobro onda ću ti svršiti u usta.Tvoje želja moja dužnost da to I napravim.Nasmijem se.Otvorim usta .Drkao je svoj kurac ,brzo.Mlazovi sperme su me zalili.Bilo je posvuda sperme ali najviše je bilo sperme u mojim ustima.Tako je fina ,topla.Progutala sam ju .Poslije toga ljubili smo se.Još sam se igrala sa njegovim kurcem dok mu se kurac nije spustio.Dok smo ležali jedan pored drugoga rekla sam mu Hvala .Nisam se tako osjećala već jako dugo.On je meni isto zahvalio .


Ovaj seks pamtiti ću samo da znaš ,zato jer neznam kada mi je netko toliko ugađao koliko si ti danas.Zaljubila sam se u tebe ,moram priznati.To je normalno ,moramo ugađati mi vama .Ja sam takav.Slatka si ,tako da I ja sam se u tebe zaljubio,očarala si me.Nasmijali smo se.Zašto si došao sa mokrim boksericama na vrata ? Nespretan sam ,zalio sam se sa vodom jer me je zvono prestrašilo tvoje.Dešava se.Da,znam ali opet nije to baš normalno da me zvono prestraši.Sva sreća samo sam se prolio po boksericama,čaša je ostala čitava.Nije mi žao što sam otvorio mladoj gospodični vrata.Znači,nisi požalio.Nisam.Nadam se da ćemo ovaj seks opet ponovit.I ja.I tako smo mi pričali…Rastali smo se I razmjenili brojeve mobitela.

To je bio taj seks.


www.seksiprice.online

Nema komentara:

Objavi komentar