četvrtak, 15. veljače 2024.

Pušila sam mu kurac u autu (istinita priča)

 Nakon objave na internetu da radim ponovno masaže,javio mi se jedan muškarac nakon nekog vremena.Htio je samo da mu popušim kurac,pristala sam na to.Nisam požalila što smo se vidjeli.Ušla sam u njegov autu,putem do sakrivenog mjesta pričali smo.Zaista jako dobar muškarac I ugodno je biti sa njime.Tako drag ,pažljiv pa čak I brižan.U jednom trenutku zabrinuo se je bio za mene.Hvala mu na tomu.Muškarac koji se voli šaliti,da se znamo duže bila bi mu sigurno rekla znači kad sam loše mogu ti pisati da me oraspoložiš ili nazvati.Tko zna šta bi mi rekao na to.Neču o tomu pisati već o tomu kako sam mu pušila kurac.Došli smo na sakriveno mjesto nakon par minuta .uf..blato pomislim sad će auto zaprljati.Bio je I sam rekao da će morat oprat auto .Žao mi je bilo što sam ga još I u taj trošak bacila.Stao je . Htjela sam skinuti majicu ali rekao mi je da ne ,da me nebi netko vidio I da još skupa završimo u novima hehe .Nasmijao me. Prelazio je rukama po mom tijelu preko robe.Kad se napalio skinuo je traperice.Mazila sam mu kurac preko bokserica.Sve više I više bio je tvrd.Najljepše je vidjeti kada tvrdi tvrdi kurac izleti van iz bokserica.U mojoj ruci je drkam ga I stavljam u usta mmm kako je fin.Ližem mu glavić I kružim sa jezikom po njemu.Lijep osjećaj,uživala sam u pušenju.Tvrd I dobar kurac .Još sam ga pušila I lizala glavić.Na kraju sam ga drkala ali on je to preuzeo.Vidjela sam da je uživao I bio jako napaljen.Podigla sam majicu I gledao je u moje sise dok je drkao svoj kurac.Svršio je po sebi na svom trbuhu.Spermu je obrisao sa maramicom.Htjela sam spermu u ustima ali me bio strah jer prošli put mi je skoro pa bilo slabo I bilo me toga strah.Jedva sam došla na sebe zadnji put tako da me iznenadio što nije tražio da svrši u moja usta ali eto dobro da nije.Da je pristala bi,jer volim to I želim opet probati.To je bila ta priča.Sviđa mi se hehe .Tko zna dali će mi se opet javiti .


P.S.Rekao mi je da to dobro radim dok sam mu pušila kurac.


www.seksiprice.online

Nema komentara:

Objavi komentar