četvrtak, 15. veljače 2024.

Noćni klub

 Već jako dugo radim u jednom noćnom klubu.Plešem na šipci.Nije lako,ima dosta pijanih.Strah u meni je uvijek prisutan ,da mi se nešto loše ne dogodi.Ali ne ,ne želim o tomu misliti.Svaku noć seksam se sa nekime,bude mi jako lijepo.Danas radim,plesati ću.Na sebi imati ću crni grudnjak i tangice.Tu večer plesala sam,guzila sam se i vrtila mojom guzom.Mamila sam muškarce a oni su me gledali.Volim te poglede.Odjednom nečije ruke ,osjetim na mojoj guzici.Stiskao je moje guzove a ja sam se okrenula.Pogledam u visokog ,poslovnog muškarca koji mi nudi novac u zamjenu da se poseksam sa njime.Pristala sam.


Gore su bile sobe .Odvela sam ga do moje sobe ,koja je bila prilično neuredna jer nisam stigla pospremiti kaos od prošlu noć.Jedan muškarc ajme kako je bio vatren.Donesao je toliko igrački sa sobom da smo sve skupa isprobavali a da ne kažem kako me jebao dobro da je krevet škripio.Mislila sam da ćemo slomiti krevet ali nismo.Nisam pospremila jer još ujutro smo se mazili hehe ,nikako nje htio otići.Sada opet ću se seksati ,ma baš sam nezasitna .Oprosti malo je neuredno.Nije ništa rekao na to ,samo mi se nasmijao.Uhvatio me za ruku i polegao me na krevet.Bez riječi počeo se je skidati.Stajao je gol i gledao me je.Brzo je došao na krevet.Mazio je moju pičkicu preko tangica dok mi je njegov kurac bio u ruci.Drkala sam ga.Tako ga želim .Volim kurac jako.Sa zubima je skidao moje tangice .Kada mi ih je skinuo pogledao je u moju obrijanu pičkicu.Pomazio ju je sa rukom.Malo me je podigao kako bi mogao skinuti moj grudnjak.Mjesio je moje sise i grickao moje bradavice.Postale su tvrde.Užasno sam jako bila napaljena .Osjećam kako mi je pičkica vlažna.Došao je do nje.Raširila sam mu noge jako a on se sagnuo sa glavom.Nabio se je na moju pičkicu.Lizao ju je a ja sam uživala u tomu.Nakon dobrog lizanja ,jako sam bila vlažna.Tako želim da mi stavi kurac u pičkicu.Ah….kako ga želim.


Sjedili smo jedan pored drugoga na rubu kreveta.Sagnula moju glavu.Došla sam do njegovog kurca.Gledala sam ga ,par sekundi.Držala sam ga čvrsto u ruci.Počela sam ga drkati polako dok sam mu sa drugom rukom mjesila jaja.Ubrzavala sam a on me je gledao.Gledao je kako to radim.Njegov tvrd kurac sada ću staviti u usta.Kružim jezikom po glaviću.Stavim ga u usta.Idem glavom gore-dole.Tako je dobar.Par minuta sam ga pušila.Poslije dobrog orala,ide jebanje .


Naguzila sam mu se .Pljesnuo me je par puta po guzici .Rekao je : Zločestu curicu treba jebati ! Raširila sam mu guzove.Polako je ulazio u moju pičkicu.Osjetim sve dublje i dublje ga u sebi.Ušao je cijeli ah…Jebao me je polako dok me je držao za bokove.Ubrzavao je ritam.Nije dugo trebalo a da me ne počme jebati još žešće.Jako sam bila glasna.Držala sam se čvrsto za plahtu a onda sam kao mačka grebala noktima po plahti.Išli smo u drugu pozu,nakon što me je dobro izjebao u toj pozi.


Opkoračila sam ga nogama.Sjela sam na njegov kurac.Vrtila sam guzom po njemu.Kako to volim.Malo sam ja vodila ritam po njemu.Lagani.Podigao se je lagano sa tijelom .Naša tijela su bila spojena.Uhvatio me je čvrsto za moje sise.Nisam ja vodila ritam sada nego on.Ritam je bio žestok.Jebao me je tako dobro da sam imala osjećaj kao da sanjam.Osjećam njegov dah na mom vratu.Naša topla tijela,naši uzdasi i stenjaje.Još malo me je jebao a onda mi je šapnuo na uho : Svršiti ću !


Brzo sam se odmakla.Mislim da ni meni neće dugo trebati a da ne svršim.Užasno sam napaljena na njega.Gledao me je u oči ,dok je držao svoj kurac u ruci i drkao ga je.Brzo ga je drkao.Mlazovi sperme su potekli.Svršio je na moj trbuh.Razmazala sam ju po svom tijelu.Još sam svaku kapljicu polizala sa njegovog kurca mmmm kako je fina.Odmah poslije svršavanja se je spustio ali morala sam polizati spermu.


Nije ni meni dugo trebalo.Isplazio je jezik i stavio ga na moju pičkicu.Zabijao je jezik jako u nju.Ahhh…Ahhhh…..sve jače sam stenjala.Zadnji put sam najjače zastenjala.Svršila sam na njegov jezik.Progutao je sav moj sok.Oblizivao se je po usnicama.Znala sam po tomu da mu je fin moj sok.Bez riječi ležali smo.Malo smo se samo pogledavali.On se je obukao ,rekao mi je da mora ići doma .Oženjen je.Ostala sam potpuno sama ,gola na krevetu.Zaspala sam.Sutra ću se ponovno seksati ,pitanje je sa kime.Možda baš sa nekime od Vas .


www.seksiprice.online

Nema komentara:

Objavi komentar