utorak, 6. veljače 2024.

Samo ti mozes da mi razvalis picku kuronja

Kada mi se napokon um razbistrio a strasti u meni stišale, zatvorila sam vodu, i uputila se ka krevetu. Onako naga i mokra, bacila sam se u meki krevet i prgrlila jastuk kao najdraže biće.

Pre nego sam utonula u svoje nemirne misli i snove, dohvatila sam mobilni i otkucala poruku: “Hotel Mona, soba 23”.

Sa smeškom na usnama sam pomislila da ćeš misliti da sam bas šašava, i otplovila u zemlju snova, zemlju u kojoj postojimo samo ti i ja, i ova ludost i strast koje nas spajaju …

Osećam sunčeve zrake koje su se probile u moju sobu, nežno me milujući i grijući, i sapucuci mi da me čeka predivan dan i da je vreme za ustajanje … Zatim neko kucanje …

“Od kad to sunce kuca na prozore,” onako pospana blesavo pomislim, i okrenem se na drugu stranu … Kako sam postajala sve budnija tako je i kucanje postajalo jasnije u mojoj glavi. U glavi? Neee, definitivno ne … To su zasigurno vrata … Ali ko bi mogao da bude ovako rano? NAMRŠTIO sam se. Sasvim sigurno znam da nisam naručila buđenje.

Mrzovoljna i rasčupana ustajem, lijeno

se protežući i krećem ka vratima. Tek tad postajem svesna svoje obnaženost … “Do đavola”, opsujem i uzimam prvi komad odeće koji mi je došao pod ruku, duga majica, malo iznad kolena, sa likom Snupi-ja i gunđajući krenem ka vratima … Ma samo cu da provirim, a za tu svrhu Snupi je sasvim u redu …

Otvaram vrata, još uvek u sebi gunđajući protiv ljudi koji nemaju pametnija posla nego da bude nas koji želimo da spava … Tad sam te ugledala … Oboje ukočeno stojimo i posmatramo jedno drugo … Napetost se osetila u vazduhu, a jedina misao koja mi je u tim trenutcima prolazila kroz glavu, bila je blesava majica Snupi-ja …

Ugrizla sam se za usnu … Do vraga, stojiš na metar od mene, samouveren i zgodan, sa ružom u ruci, a ja sam te dočekala rasčupana i krmeljava u majici sa crtanim likom …

Neee … Ovo se ne dešava … Koji blam …

Bravo Ivana, “čestitala” sam sama sebi, upravo ćeš svojim izgledom oterati čoveka svojih snova …

Dok sam ja tako stajala zabavljena mislima o Snupi-ju, tebi, pa opet o Snupi-ju, prišao si mi i privinula me uz svoje grudi … To me je napokon vratilo u stvarnost i brzo sam ovila ruke oko tvog vrata .. . Konačno si tu … Grlim te, lica zarivenog u tvoje rame, udišući tvoj miris … Bože, kako lepo mirišeš …

Zatim poljubac … U čelo … Nakon čega mi nežno podižeš bradu, gledaš me u oči i spuštaš mi poljubac na usne …

Prihvatam, tako dugo sanjane usne, tako slatke i sočne … Tako drage … Mmmm …. Kako se dobro ljubis …

Grlim te čvrsto i pribijam uz sebe, kao da se bojim da ćeš nestati, kao da je ovo sve san …

Kako su poljupci postajali sve strastveniji i zahtevniji tako su naše ruke postajale sve nemirnije.

Šaram ti njima po leđima dok me ti uzimaš za struk, a zatim spuštaš ruke niže i odižeš me i pribijaš uz zid, i dalje me ljubeći i mameći mi uzdahe …

Tek tad mi je sinulo da nemam donji veš … Nije ni važno … Ionako bi završile u nekom uglu sobe …

Osvajaš se od mene i tren me posmatraš … Usne su ti otečene od poljubaca a u očima ti čitam zelju …

Dižeš me u naručje i zavodljivo mi se smešeći, odnosiš do kreveta, dok ti ja nestrpljivim prstima petljam po dugmadi košulje. Spuštaš me na krevet, a ja ti lagano spuštam košulju i grickam ti vrat … Povlačiš mi majicu na gore, i ja se za tren odvajam od tebe, pomažući ti da je skineš, i tako ostajem potpuno obnažena pred tvojim vrelim pogledima .. .

Tako dugo očekivan trenutak, a opet osećam mrvice stida, koji ti spretno teraš, spuštajući mi usne na grudi …

Trgnula sam se zbog tvojih vrelih usana na mojim osetljivim grudima … Povlačim te na sebe, i nervozno te ljubeći, spuštam ruku prema dugmadi tvojih pantalona … Želim da među nama nestane i zadnja prepreka. Pobedili smo daljinu, zašto da nas razdvaja prokleta tkanina … Shvatio so moju želju, ispravio se i rešio se nepotrebnih komada odeće … Sada smo tu, nagi i željni, dok nam se tela međusobno dodiruju …

Prelaziš mi jezikom duž vrata, a ja ti lagano zarivam nokte u donji deo ledja i prebacujem nogu preko tvog boka …

Zatim mi ponovo usnama šaraš po grudima, tvoje vrele usne uzimaju moje ukrućene bradavice, od čega me preplavljuje zadovoljstava i još veća želja za tobom …

Izgleda nekako nestvarno osećati tvoja usta na grudima, vrela i vlažna dok me škakljaju i izazivaju … A opet tvoja toplina mi je davala do znanja da si tu …

“Želim te” -promrmljao sam u vrtlogu strasti … “Odmah sada” …

Smiješiš mi se nežno me mazeći po kosi, a onda sam te osetila … Bas tu gde treba da budeš … Jedva si ulazio, a već sam osećala kako me u potpunosti ispunjavaš. Na trenutak sam utišala svoje želje i strasti, jer želim da posmatram kako prvi put ulaziš u mene … Neverovatno uživam u pogledu na tvoje prisustvo u najskrivenijem delu moga tela … Podižem pogled i nežno au isti mah i bezobrazno te posmatram u oči , obuhvatajući ti lice rukama, spuštam 1 laki poljubac na tvoje vrele usne …

Na to mi odgovaras jednim smelim trzajem svojih bokova i u potpunosti me osvajaš … Naša tela su plesala ljubavni ples, kao da se oduvek poznaju o kao da oduvek pripadaju jedno drugom, dok se mi nežno gledamo a oči govore umesto nas.

Preplavljuju nas talasi užitka, dok nam se tela i dalje sudaraju i izvijaju, a mi uzdišemo požudno i glasno kao da smo samo na svetu …

Samo ti i ja …

Uživam u tvojoj blizini, u toploti tvoga tela, u onom sto radiš samnom i kako me imaš …

Negde iz dubine, poznat osećaj počinje da se lagano širi mojim telom … Želim da zajedno otputujemo u visine, zato te još više pribijam uz sebe i u sebe i šapućem ti nežno na uho …

Stiskom svoje ruke u mojoj, daješ mi do znanja da si blizu, a ja pojačavam svoj zagrljaj … stiskas mi ruku još jače, ljubiš me, ljubim te, a usne nam trepere od lepote koja nas obuhvata kao da smo jedno telo i jedna duša …

Kada su se strasti u nama stišale i prepustile mesto čistoj ljubavi, uzimam tvoju ruku i spuštam na svoje srce koje je i dalje jako udaralo … smijesis mi se i spustaš mi poljubac na nos, i privlačiš me u svoj zagrljaj … Zagrljaj u kome želim da budem i ostanem zauvek …

Nema komentara:

Objavi komentar