četvrtak, 15. veljače 2024.

Sa dvojicom bi probala

 Budim se ,gola ležim u krevetu pokrivena sa plahtom.Željna sam kurca ali ne jednog nego dva,htjela bi probati sa dvojicom to jako želim.Ništa kažem sebi,ljenčino jedna digni se I nađi dva muškarca ali di !? Hmmmmm…na netu možda neki erotski sajt da.Prije svega morala sam se razbuditi I popiti kavu.Sjela sam za kompjuter I pronašla jedan erotski oglasnik,probat ću tu možda se netko javi.Sjedim u gačicama I grudnjaku na stolici I pišem oglas : Slatka Brineta 25 godina traži dva muškarca koji če je uzeti I izluditi.Bolje rečeno koji če me izjebati I dovesti do vrhunca .Javite se ako ste ozbiljni na email xxxx čekam vas   vlažna I željna kurca.Objavila sam oglas sad treba čekati.Gledam u ekran I lagano si mazim pičkicu ah…Prvi emailovi,prve poruke uf…ovaj mi je email upao u oko piše: Brinetice javljaju ti se dva prijatelja koji ti nude ova dva kurca debela ( vidiš ih na fotkama) ali ne samo to nudimo ti nezaboravnu večer sa nama u velikom krevetu,bezbroj poljubaca,lizanja,svršavanja I ono najvažnije puno puno ćemo te jebati.Želiš li nas ,nazovi nas I dogovorimo se odmah za sve.pusa I liz od nas.Aaaaahhh…svršila sam gledajuči ta dva kurca.Idem ih zvat I dogovoriti sve .Neznam dali je to pametan izbor ali samo jednom se živi ,želim njih večeras.Zovem ih sada ,zvoni .


Dobar dan kaže on kažem I ja..muški glas duboki a sa strane u pozadini se čuo I drugi muškarac ovako je tekao naš razgovor telefonski.Kako si? Dobro a vi ? Napaljeni smo obojica ,mislili smo znaš tko če čekat večer da dođeš odmah,obavimo to I svatko na svoju stranu.Normalno ako nas želiš.Pitaj je šta pije .Evo to ti viče ovaj moj napaljenko.Skoro sam se na to nasmijala.Da pa…mogu doči ja odmah .Pijem ja sve samo da nema droge .Ne brini nismo takvi ,bez puno priče oblači se I dolazi.Da javite mi adresu porukom ,sada ću se obuči I koliko mi treba da dođem do vas tramvajem.Želim vas jako ,vlažna sam jako ahh…mmmm ma nemoj a mi smo tvrdi za tebe ,čekamo te.Vidimo se .Vidimo se.Bok I Bok…Tako je protekao naš razgovor.Ne mogu vjerovat da idem sada kod njih ,malo me onako strah jer idem u nepoznato ali u životu treba riskirat.Hmmm…oblačim haljinu ,tangice,grudnjak ….Nakon nekog vremena ….


Došla sam kod njih ,pozvonim im.Otvara mi muškarac srednjih godina ,pročelavi je I visok.Pušta me unutra I nasmije mi se.Na kauču je sjedio mlađi dečko plave kose.Bio je skoro pa gol a ruka mu je bila na bokserica.Budi pristojan došla je mlada dama .Sjedni I raskomoti se ,idem nam po piče .Napaljenko pusti ju na miru molim te budi dobar.Ma ne dirat ču je vidi kako je slatka nam.Budi dobar ,odmah dolazim.Sjedni slobodno ne grize on ali je napaljen cijelo jutro mi tu.Sve okej nasmijem se I sjednem.Promatram oko sebe lijepo je unutra a tek ovaj napaljenko uf…da vam pamet stane .Tako bi ga skinula odmah a I ovog drugog bi ah…dolazi nosi piče ,pruža mi čašu sa vinom I kaže izvoli.Ja sam mu rekla Hvala.Pili smo I pričali.Brzo sam se opustila a onda bez riječi otišli smo u sobu na veliki krevet.Svi smo se skinuli goli,pretoplo je.Ah…to je ljeto kada ti roba I ne treba.


Promatram sada njih..ljube se ,diraju.To prvi put vidim.Gledam im u kurčeve jedan je veči a jedan manji I debel uf…tako ih želim.Zovu me na krevet ,sad če biti akcije.U sredini sam ,klečim .Jedan kurac mi je sa lijeve strane a drugi sa desne uf…oba dvije ruke su mi zaposlene.Drkam im kurčeve,tako su tvrdi mmm.Ah…lagano me diraju svojim toplim rukama po tijelu mmmm.Prelaze po mojoj pičkici ,sisama.Osjete moje tvrde bradavice I vlažnu pičkicu .Bacam se na jedan kurac ,stavljam ga u usta pa drugi tako mmm.Napaljenko je opasan uhvatio me za kosu I jebao me sa kurcem jako uf…mmmm.Neizmjenično pušim jedan pa drugi kurac ,dugo.Dok mi je jedan u ustima drugi kurac drkam.


Kako su me dobro lizali mmm…dva topla jezika.Kružili su jezikom po mom klirotisu ,jebali su me sa jezicima ,jebali su me sa prstima I grickali su moje bradavice mmm.Božanstveno je imati dva muškarca gola .Uživala sam u svemu tomu I stenjala dok sam ih gledala kako to rade sa užitkom.Moja pičkica želi kurac unutra kao I moj šupčić uf…Napaljenko je krenuo u akciju zabio mi je svoj debel kurac u pičkicu ahh…ahh…jebe me polako.Drugi mi dolazi sa kurcem do mojim usana ,raširio je noge .Njegova jaja su mi na bradi I lupkaju me a kurac mi je u ustima mmm.Jebe me sa njime polako .Dva kurca me jebu .I jaja su došla u moja usta ,gutala sam ih mmmm .Napaljenko me sada jebe žešće a ja stenjem ,glasnija sam.Gleda u moje oči dok me jebe .Mogla bi tako do sutra iskreno,uživam.Još jače me jebu aahhh…ahhh…usta I pičkica ostajem bez daha.Ludilo aahh….grebem sa noktima po plahti.Nakon par minuta,došlo je do promjena.


Nakon što su mi dobro izlizali šupčić,imala sam ta dva kurca u dvije rupice ah….tako je bio lijep osječaj.Neopisivo dobro.Jedan kurac tvrdi u pičkici a drugi u šupčiću.Jebu me polako..brže a ja se izvijam od užitaka I stenjem.Napaljenko mi je svršio u guzu ,dobro me je zalio mmmm a drugi obilno me je zalio po sisama ,bila sam sva od sperme ali I zadovoljena jako .Prije njihovog svršavanja ja sam imala dobar orgazam,svršila sam mu na kurcu dok me je jebao.Svršila sam dobro mmmm.Ovo je nešto što ću pamtiti I svakako ponoviti .Oni su se još ljubili bili na kraju I istuširala sam se bila kod njih.Čak su mi skuhali kavu I kuhali su za mene .Divno od njih .Otišla sam doma sa osmjehom na licu.

www.seksiprice.online


Nema komentara:

Objavi komentar