četvrtak, 15. veljače 2024.

Ja i on pored kamina

 Dobila sam  pozivnicu od jednog muškarca ,unutra je pisalo : Draga Ana za vikend bi volio barem jedan dan provesti sa tobom.Zovem te u   moju vikendicu koju sam nedavno kupio pa bi volio da to proslavim sa tobom a i najavili su da će padati snijeg za vikend.LIjepo će nam biti i uživat ćemo .Malo ćemo skijati a večinom vremena provest ćemo unutra.Nadam se da si dobila moju pozivnicu i pročitala ju te da me nećeš odmah odbiti.Tvoj M. Bila sam tako sretna kada sam dobila pozivnicu doma.Čitala sam sve sa osmijehom na licu.Naravno da pristajem već sada mi je pičkica vlažna kada samo pomislim na njegov kurac.Samo neznam skijati to je problem jedini.To nije bitno jer on zna I naučit će me.Ako prije ne padnem I ne polomim se na skijama.Idem mu poslati email .Sjedim na stolici I pišem mu: Dobila sam danas tvoju pozivnicu doma,obično su sami računi I u mom sandučiću I neke bezveze reklame.Ovo je pravo osvježenje.Naravno da pristajem I jedva čekam da se upoznamo.Moram ti reći da mi je pičkica vlažna dok ti ovo sve pišem.Hočeš me ti pokupiti ili da dođem sa busom? Reci mi sat,vrijeme I sve to .Tvoja malena.Poslala sam mu email I par minuta sam buljila u ekran.Brzo sam dobila njegov odgovor u kojem mi je sve detalje napisao.Jako sam sretna I jedva čekam vikend da dođe.


Subota je tooo….Vikend je brzo došao.Došao je taj dan.Tako sam sretna.U ruksak sam stavljala nešto robe,kozmetiku I tako ženske stvari uglavnom.Nama uvijek treba puno više nego muškarcima stvari.Obukla sam toplu majicu ,džemper,traperice I čizme.Neznam kako je gore ali prepostavljam hladno.Zato sam se toplo obukla.Ispod imam nešto seksi I erotično.Tangice I grudnjak crni.Spremna sam I sjedim doma.Čekam da dođe po mene .Dok sjedim malo maštam I zamislila sam se prilično dosta.Zvono na vratima me vratilo u stvarnost.To je on,došao je.Otvorila sam vrata I rekla mu dobar dan ! I on je to rekao meni dobar dan!   Samo da sve uzmem pa možemo krenuti.Dobro samo pomalo,imamo vremena.Sve sam uzela,zaključala vrata I onda smo ušli oboje u njegov auto.Putem do vikendice smo pričali.


Jako dugo smo se vozili do vikendice ali u dobrom društvu sve je lakše.Gledala sam ga na sebi je imao traperice ,majicu.Onda ostajemo do kada? Za tebe znam da si slobodna ali ja u ponedeljak radim tako da nakon ručka u nedelju moramo otići polako.Dobro,razumijem.Nasmijem mu se I gledam ga.Konačno smo došli .


Unutra u vikendici :Kada smo ušli razgledavala sam.Lijepo je unutra ,uređeno .Iako on kaže da to nije još kako treba meni se sviđa.Sviđa mi se kauč I tepih na podu (smeđe boje ) Blizu je odmah kamin .Zamišljam već vatrica a ja I on goli na tepihu mmmm jedva čekam.Pripremao je sve da počme lagana vatrica gorjeti u kaminu.Lijepo je unutra ,sviđa mi se . uh…što bi dala da me jebe sada I skine.Tako sam napaljena .Suzdržavam se I samo ga gledam dok ja sjedim na kauču.Vatrica je počela gorjeti lagano a on   me pogleda I pita : jesi li za čašu vina? Može.Otišao je u kuhinju a ja sam ostala sama.Nisam mogla više izdržati,postalo mi je toplo.Skinula sam džemper majicu I ostala samo u grudnjaku.Bome I traperice sam skinula I čizme.uf…koje olakšanje ali stvarno mi je jako toplo postalo a moja pičkica je vlažna .Kada bi on to znao samo.Dolazi sa smješkom na licu I zastaje.Gleda me.Nadam se da ti ne smeta što sam se skinula ali jako mi je toplo postalo a I znaš da volim biti gola.Rekla sam ti to na sajtu bila.Prilazi mi I odloži sve na stol.Uzima moju ruku I kaže: Znam to malena,lijepo je vidjeti tvoje golo tijelo uživo.Malo sam popila crnog vina a I on.Nije to dugo potrajalo,naš seks je započeo …


Ljubio me je po vratu I u usta.Došao je do mog grudnjaka ,kojeg je počeo otkopčavati.Moje sise su iskočile van.Mazio ih je I grickao moje bradavice .Koje su već tvrde bile.Glavom je išao dole sve više I došao je do mojih crnih tangica.Malo ih je gledao ali brzo ih je počeo skidati sa zubima.Gola sam.Rukom je pomazio moju pičkicu .Raširene su mi noge jako bile a njegov topal jezik se brzo našao na mojoj pičkici.Lizao ju je.Kružio je jezikom po mom klirotisu I sve jače I jače je zabijao jezik u nju.Uživala sam .Gledala sam ga kako to radi I lagano sam stenjala.Nakon par minuta ,počeo se je skidati. Bio je I on gol brzo ispred mene.Taj kurac je vani na slobodi .Spreman za moja usta sada mmmm.Jedva sam čekala da ga stavim u usta.Stajao je a ja sam kleknula .Kurac je u mojoj ruci,držim ga čvrsto.Drkam ga polako pa sve brže I brže.Postaje tvrd u mojoj ruci uf…kako me to pali.Naglo ga stavim u usta .Tako je velik I tvrd mmmm.Pušim ga I uživam u tomu.Nakon par minuta ,bili smo na tepihu goli .Jebat će me dok ču gledati u kamin I slušati kako pucketaju drva .Divota.Ma šta ću čuti…kada ću stenjati uf…


Naguzila sam se.Pljesnuo me je po guzi par puta.Raširila sam mu guzove a njegov tvrdi kurac je uletio u moju vlažnu pičkicu.Jebao me je polako dok me je držao za kukove.Tiho sam stenjala a kada je počeo ubrzavati počela sam biti glasnija.Dobro me je jebao.Osjetila sam njegov kurac jako dobro I njegova jaja su me lupkala mmmm.Dobar osjećaj.Jebao me je u toj pozi jako jako dugo uf…žestoko ,polagano me je jebao.Ja sam stenjala I sada sam tako topla I znojna.Idemo u drugu pozu.


Leži na tepihu .Ja ga nogama opkoračim.Sjela sam na njegov kurac ,naštimavam se I vrtim guzom.Ušao je do kraja ,koji je to dobar osjećaj.Tvrdi kurac mmmm.Počela sam voditi lagan ritam pa sve brži.Saginjala sam se da ga poljubim a on mi je počeo maziti sise .Preuzeo je stvar u svoje ruke.Počeo me je jebati on   žestoko a svoje ruke je stavio na moju guzu.Čvrsto ju je stisnuo.Stenjala sam ja a I on je.Ah…Ah…Ah..Dobro me je razjebao u toj pozi.Žestoko me je jebao I nije stajao.Nakon nekog vremena nije mogao više izdržati.Svršio je na moje sise.Ja sam spermu razmazala po njima.Još sam ga lizala I igrala se sa njime ,sve dok mu se nije spustio.Mmmm sperma je fina I tako topla mi bila .


Tako sam jako vlažna.Brzo ću I ja svršiti .Jebao me je sa tri prsta u nju dok sam ja kružila prstima po svom klirotisu.Grčila sam se ,nisam više mogla izdržati.Orgazam mi je došao.Svršila sam.On je sam moj sok polizao I progutao.Na kraju je rekao mmm fina ti je pičkica.


Tu večer je lagano vani počeo padati snijeg .Uz njega na krevetu sam brzo zaspala ,imali smo jako jako dobar seks.Sutrašnji dan ćemo još provesti skupa ga,nešto malo.Kako smo ga proveli ostati će naša tajna.Samo ću vam reći da smo se I ujutro seksali a onda smo se lagano počeli spremati.Vani je bilo sve bijelo.Nismo skijali vani a I bolje jer bi se samo polomila I pala još .Neznam skijati pa bi se osramotila.Veselim se našem ponovnom susretu.


www.seksiprice.online

Nema komentara:

Objavi komentar