četvrtak, 15. veljače 2024.

Vrući photoshooting

 Stojim ispred vratiju.Pomalo sam uzbuđena I nervozna.Gledam na sat ,naravno ja sam uranila kao I uvijek.Čekam simpatičnog muškarca kojemu ću pozirati ispred fotoaparata I to gola.Zamislila sam se nakratko,toliko da njegove korake nisam čula.Ajme,što sam se prepala kada me je potapšao po ramenu.Oprosti..ma ne zamislila sam se samo.Dugo me čekaš? Ne. Dobro idemo unutra u toplo.Otključavao je vrata.Gledala sam u njega .Ulazim unutra ,pratim ga .Prošli smo kroz mali hodnik a onda smo ušli u veliku prostoriju.Na sredini je bio veliki kauč ,bile su stolice posvuda,dobra rasvjeta I namješten fotoaparat.U zadnji tren primjetila sam tepih na podu .Unutra je zaista toplo ,skinula bi se ali čekat ću da mi on to kaže. I onda Ana šta čekaš,skini se gola pa da započmemo .Isto mislimo.Dok je naštimavao sve za photoshooting ,pričao mi je kako ću mu pozirati gola na kauču prvo.Sve sa sebe sam skinula ali upitnik mi je bio iznad glave di da stavim robu .Odnesla sam ju I stavila na stolicu .Gledala sam ga dok sam sjedila na kauču I čekala da sve pripremi još.Na sebi je imao traperice,bijelu majicu sa kratkim rukavima.Smeđu kosu a oči nevidim izdaleka tako dobro .Njegov osmijeh na licu mi se sviđa ,evo I sada mi se smješi I nešto me gleda.Tko zna šta mu je u mislima.Vikne mi: Krećemo ,sada .Poziraj mi ,tebi to jako dobro ide pa ti neću govoriti ali ako budeš zapela pomoč ću ti.Nadam se da neću zablokirati pred njime,jer doma jako dobro poziram sama za sebe pred fotoaparatom .Ležim …guzim se….smješim se.Jako dobro mi ide.Stao je I otišao do rasvjete,zamračio je lagano prostoriju.Vikne mi: Dođi sad bliže tu mi poziraj na ovoj stolici.Malo sam pozirala mu a onda sam stala.Primjetila sam da mu je kurac tvrd u trapericama.Vidim to uf….tako ga želim.Ovlažila sam već ali nadam se da se neće ljutiti na mene zbog toga.Želim se tako seksati sa njime.Prilazim mu.Gleda me I pita:Dali je sve uredu? Nije, imam jedan užasan problem a vidim da imaš I ti.Koji!? Sagni se malo .Šapnula sam mu na uho :htjela bi se seksati sa tobom,jako sam vlažna a vidim I tvoj je tvrd u trapericama.Da,želim te .Tako si seksi I slatka mi.


Bez puno priče ,bacila sam se na njega.Dok smo se ljubili strastveno skidala sam sve sa njega.Kleknula sam na pod.Njegove gacice bijele sam spuštala,polako.Samo su pale dole na pod.Sada je potpuno gol.Stoji ispred mene dok ja klečim I gledam u njegov kurac.Uzela sam ga u ruku .Drkala sam ga , sve dok mu nije postao još tvrđi jer kada sam ga primila u ruku bio je već malo tvrd .Ipak to sam primjetila dok sam mu pozirala.Ližem mu glavić I kružim jezikom po njemu.Tako je mokar.Naglo stavim njegov kurac u moja usta.Pušim ga I idem sa glavom gore –dole.Uživam u tomu dok osjećam kako je moja pičkica jako mokra.Neko vrijeme sam ga pušila I gledali smo jedan drugoga u oči.Izludila sam ga ,samo mi je rekao : Stani,želim tvoju pičkicu.Otišli smo na kauč.Raširila sam jako mu noge.Njegov topal jezik je na mojoj pičkici ah…Liže mi ju.Kruži jezikom po mom klitorisu I zabija sve jače jezik u nju.Mmmm kako samo to volim.Nakon dugog lizanja moje pičkice ,stao je I pogledao me .Kako ti je fina,jako je mokra .Moj kurac će lijepo ući u nju .Pomislim u sebi hoće da ,volim osjetiti kurac duboko u sebi.


Naguzila sam se .Par puta me je lagano pljesnuo po guzi a za kraj jednom jače.Raširila sam mu guzove.Njegov kurac je tako lako ušao ,samo je kliznuo u moju pičkicu.Počeo me je jebati dok me je držao za kukove.Vodio je lagani ritam.Naglo je ubrzao I počeo me jebati žestoko.Kako to volim,začas me izludite I iznenadite.Stenjem jako ah…ah..ah…Nadam se da me nitko ne čuje.Sama pomisao na to me čak I pali sada ,da uđe netko I vidi me golu.Ali ne…neću o tome sada misliti .Kurac mi je u pičkici a on me jebe .Uživam.Jebao me je u toj pozi par minuta.Druga poza je bila moja omiljena jer volim biti gore na njemu.Ležao je na kauču a ja sam ga nogama opkoračila.Sjela sam na njegov tvrdi kurac.Ušao je unutra u moju pičkicu.Vrtila sam guzom na njemu.Vodila sam lagani ritam na njemu .Spustila sam se I ljubili smo se strastveno.Kada sam se digla ,ubrzala sam ritam.Stenjem .Gledam ga u njegove oči ,vidim da I on uživa.Naglo I brzo je on preuzeo vodstvo,u toj pozi me je počeo žestoko jebati sa svojim kurcem.Imala sam osjećaj da ću eksplodirati ,točnije svršiti.Jako sam stenjala a on me je jebao žestoko.Nije stao ,dugo me je jebao žestoko a ja sam stenjala.Nisam više mogla izdržati a bome ni on .Skoro pa u isto vrijeme smo rekli Svršiti ću !


Prvo sam ja svršila.Nije mi dugo trebalo da svršim.Stavio je jezik na moju pičkicu.Lizao ju je a ja sam se počela ubrzo grčiti.Zastenjala sam jako a onda sam mu svršila na jezik.Progutao je .Još mi je lizao pičkicu malo a onda je stao I rekao : Daj,pomozi svršiti ću .Nemogu više.Izludila si me I jako napalila.


Svršio je jako puno,bila sam sva od sperme.Kada se samo sjetim tog dana.Uzela sam njegov kurac u ruku I drkala sam ga jako.Usmjerila sam ga prema mom licu.Imala sam otvorena usta I samo što sam se nagnula da mu poližem glavić.Naglo je svršio.Uspjela sam mu sa jezikom jednom proći po glaviću.Bila sam sva puna sperme po licu .Razmazala sam ju .Nije ju bilo samo po mom licu ,već posvuda.Malo na mom jeziku a najviše po mom licu ali dospjela je čak I na pod te malo je sperme bilo I na mojim sisama.Još sam se igrala sa njegovim kurcem ,svaku kap sa njega sam polizala.Spustio mu se je.Tu je bio kraj .Još smo pričali rekao mi je ,kako sam dobro pozirala ali da sam ga uspjela svojim tijelom I napaliti .Priznao mi je da nije dugo jebao niti jednu I da mu je ovo trebalo.Samo sam se nasmijala na to I rekla a mene nije dugo nitko jebao.Obukli smo se I svatko je otišao na svoju stranu.Što se tiče fotografija,njih će mi poslati na email.Nismo blizu nažalost.Nadam se I veselim ponovnom susretu sa njime.


To je bio taj dan…vrući sa dobrim seksom.


www.seksiprice.online

Nema komentara:

Objavi komentar