četvrtak, 15. veljače 2024.

Maserka I Sportaš

 Sportaš je došao u salon za masažu kod slatke maserke ,brinete.Bole ga užasno leđa ali ne sluti koliko će ga ona napaliti.Tako mi se seksa,tako želim osjetiti kurac .Da znate koliko muškaraca dnevno samo dođe u salon mi,pa to nije ni čudo ipak ja sam žensko ,volim muškarce.Sada mi je želja jača jer leži tako zgodan muškarac a ja ga masiram,moje ruke prelaze po njegovom toplom tijelu.Ukočen je dosta ,treba mu dugo masirat leđa .Namjerno sam podigla majicu I pokazala mu moje sise.Sve mu namjerno pokazujem kao I to što sam stavila ruku dole na pičkicu,mazila sam ju dok sam stajala pored njega.On je sve to gledao .Nasmijao se I rekao : ti to mene pališ ,opasna si I jebeno dobra.Pomislim u sebi a tek ti samo,tako te želim.Okrenuo se I pokazao mi svoj kurac .Postao mu je tvrd mmmm.Uzmi ga neču se buniti ,igraj se sa njime slobodno.Dali me zeza ili misli ozbiljno.Ozbiljno mogu !? Da možeš ,vidiš kako te zove .Čeka te.


Izazivanje je bilo uspješno,kako ta igra uvijek pali kod vas jao muškarci.Začas vam se digne I napalite se priznajte .Gledam ga sa osmjehom na licu dok držim kurac u ruci.Drkam ga lagano pa sve brže.oh…koji glavić I tvrd debel kurac.Malo sam ga drkala a onda sam ga stavila u usta.Do kraja mi je bio u ustima .Išla sam glavom gore dolje uf…kako je dobar.Dugo sam ga imala u ustima,nisam ga htjela pustiti ,fin je.oh…ljepotice di si bila do sada,kako ga dobro pušiš.To mi je bio rekao.Želim te probati I jebati mogu li? Možeš ako stvarno to želiš.Želim te jako izludila si me ,uf…ja I moj kurac te želimo .Tvrd je zbog tebe.Volim kada je tvrd,uzmi me ,mokra sam I vrela za tebe samo.


Počeo mi je lizati pičkicu,jako sam bila mokra.Njegov jezik me izluđivao.Zabijao ga je jako u nju I kružio je jezikom po mom klirotisu ali ne lagano ,jako I brzo.Toliko ju je jako želio ,bio je gladan nje jako .Gledala sam u njegove smeđe oči I stenjala sam.Izvijala sam se od užitka .Uzdasi su mi bili sve glasniji.Jebao me je sa prstima u pičkicu a onda je stao I rekao mi da otvorim usta.Stavio je svoje prste u moja usta,probala sam okus moje pičkice mmmm.Tako sam vrela I napaljena bila .I on je isto sigurna sam u to ,nije mu dugo trebalo počeo me je jebati.


Imam raširene noge ,gledam ga I stenjem.Njegov kurac tvrd je u mojoj pičkici ,jebao me je polagano.Njegove tople ruke dotakle su moje,držali smo se čvrsto.Ubrzavao je ritam a ja se nisam mogla suzdržati počela sam ispuštati glasove ahh…ahhh….ah….jebao me je I gledao u oči.Ruke mi nije ispuštao ,stiskala sam mu ruke od užitka I stenjala sam ah…oh …kako je ovo dobro.U toj pozi me je jebao par minuta nekih .Pitao me je koja mi je najdraža poza ,rekla sam mu da su da sve volim ali da najviše od svega volim biti gore na njemu I zguza jer volim kada me pljesne netko po guzi (to me pali) .


Gore na njemu sam,vrtim guzom I naštimavam se.On me rukama drži iza za guzu.Jako ju je stisnuo oh…kako to volim.Počela sam laganim ritmom ,skakala sam po njemu lagano a onda sam ubrzavala .Sise su mi poskakivale.Ah…tako sam topla uh..gorim.Saginjala sam se I ljubili smo se bili .Nisam mogla stati ,uživala sam na kurcu .Uživala sam sve dok nije on rekao mi da se okrenem .Toliko me jako pljesnuo po guzi da je sve odzvonilo.Bila sam mu jako nagužena,nije gubio vrijeme tako naglo mi ga je zabio u mokru pičkicu.Jebao me je jako dok me držao za bokove.Eksplodirat ču aahhh…..jebao me je I nije stao .Stenjala sam jako ,nisam mogla više izdržat.Svršit ču ti na kurcu sada.Samo daj,svrši mi.Moji sokovi su potekli bili,svršila sam na njegovom kurcu.oh…ovo je bilo dobro.Stao je I izvadio svoj krac van.Lizala sam mu kurac sa jezikom I kružila jezikom po njegovom glaviću.Pušila sam ga još ,bio je duboko u mojim ustima.Nije mu dugo trebao ,svršio je obilno.Drkao je svoj kurac iznad mene ,svršio je po mojoj faci I sisama.Bila sam sva puna sperme ,razmazala sam ju po sebi.Izgubila sam bila pojam o vremenu I o sljedečoj mušteriji koja samo što nije došla.


Nažalost brzo je otišao a ja sam ostala sama.Bila sam još od njegove sperme ispod ove haljinice koju sam tako lako podigla gore I spustila ju.Zato se lako I jebati bilo.Odat ču vam tajnu ispod haljine nemam grudnjak imam samo crne tangice na čipku.Maserka uvijek spremna za seks.Skoro sam zaboravila saznala sam da je sportaš I da ide u teretanu.Nadam se da če opet doći na masažu.Jurim ,čeka me sljedeći muškarac .


www.seksiprice.online

Nema komentara:

Objavi komentar