četvrtak, 15. veljače 2024.

Seksi podstanarka i strogi gazda

 Jedva guram kraj sa krajem,što se tiče novaca. Kasnim prilično sa plačanjem podstanarstva I neznam šta ću napraviti. Prijateljica mi je rekla da ću platiti već nekako a ja ne vidim izlaza jer nemam sa čime. Danima mozgam I neznam šta ću sve dok jednog dana mi na vrata nije pozvonio gazda. Taj dan sam šetala po stanu ,imala sam na sebi haljinu (nisam nosila gačice ni grudnjak) Ispod sam bila gola,pasalo mi je tako jer mi je bilo toplo a I poigrala sam se bila sa pičkicom.Gazda mi je na ulazu govorio da moram platiti ,da kasnim .Ja sam mu rekla da nemam za platiti I da mi je žao.


Sačekajte molim vas još koji dan. Ne mogu čekati ,vikao je na mene a onda mi je rekao pusti me unutra I zatvori vrata mala.Dat ću ti prijedlog.Pustila sam ga unutra nisam imala izbora a I on je gazda od stana.Tako je strog. Prijedlog je bio taj da se skinem gola ispred njega sada I da mu se prepustim ili da se spakiram I otiđem iz stana. Hmm…razmišljala sam dok sam ga gledala sa suznim očima.


Nemam nekog izbora ,moram se skinuti. Skinula sam haljinu I stajala gola pored njega.Gledao me je svojim tamnim očima.Dobra si curica. Klekni brzo na pod I otvori usta. Znala sam šta slijedi ali molila sam se da ipak nije to ono što ja mislim.Otkopčavao je svoj šlic I izvadio kurac van.


Nažalost to je to ,klečala sam I samo sam čekala da mi ga stavi u usta. Prišao mi je,uhvatio me je čvrsto za kosu I nabio mi ga je u usta.Žestoko me je jebao sa njime,gušila sam se u njemu.Tvrd je ,povremeno ga je vadio van I lupao me sa svojim tvrdem kurcem po licu I mojim usnama. U početku mi nije ništa pasalo ali sada sam počela uživati. Napaljena sam I jako vlažna. Još me je malo jebao sa kurcem u moja usta I čupao me je prilično sada za kosu.Naglo je bio stao I izvadio ga van.Samo me pogledao I rekao : Idemo na krevet kako ču te izjebati sada u tu tvoju malu pičkicu mmmm.


Na krevetu smo,gledam kako mu kurac stoji mmmm. Naguzi mi se kaže mi. Naguzim se jako mu a tijelom idem dole lagano. Spustila sam glavu. Guza mi gore štrši.O ovome sam samo mogla sanjati,sa kajšem me udarao po guzici.Zločesta curica ,dobiva kaznu .Sve jače me udarao sa kajšem a onda je stao I rekao kako ti je crvena guza ,lijepo. Sad če dobiti tvoja pičkica nešto tvrdo.Pitala sam se koliko mi je crvena dali jako ili malo .


Moje misli je prekinuo tvrdi kurac,koji je ušao u moju vlažnu pičkicu.Zabio mi ga je do kraja ,doslovno . Naglo. Držao me je za bokove I počeo me jebati polako pa sve žešće. Čvrsto sam se držala za plahtu I bila sam glasna.Stenjala sam jako dok me je on jebao žestoko.Jebao me je I nije stao.Ahhh…ahhh..aaaah…aaah…nečeš moči hodati poslije ovoga,kaže mi.Samo sam malo zašutjela I naglo počela opet stenjati.Stiščem jače plahtu. Jebe me žestoko svo vrijeme I ne prestaje.Još me je jebao par minuta a onda ga je naglo izvadio van.Brzo se okreni kaže mi. Okrenem se I pogledam ga.


Otvorila sam mu usta. Stavio mi je kurac u usta,svršio mi je unutra. Morala sam progutati svu spermu.Uspjela sam mmm fina je .Ovomu nije bilo kraja,još me je jebao. Jebao me je u dnevnom boravku na stolu. Bila sam na rubu od stola.Bilo je nevjerojatno dobro I lijepo.Jebao me je opet žestoko a ja sam jako svršila mmmm. Uh…umorna I zadovoljena poslije žestoke jebačine samo sam se srušila bila na krevet I zaspala sam kada je bio otišao.Imao je pravo jedva sam hodala. Zločesta curica je bila sa strogim gazdom.


Kako me je jebao na stolu ,jebao me je žestoko cijelo vrijeme.uh…I sada gorim I vlažna sam jako. Poželim još taj kurac I njega. Htjela bi sve to ponoviti. Gledala sam ga u oči dok me je jebao na stolu.Skoro sam ga bila zamolila da stane jer sam mislila da neču izdržati ali jesam. To je bila žestoka jebačina .Ležim na krevetu još I počinjem se lagano maziti.Maštam o svom gazdi,dobar je mmmm. Ah…taj njegov kurac.


Opasan je ,grickao mi je tvrde bradavice ,naglo me zažvalio po vratu a svo to vrijeme njegov kurac u mojoj pičkici.Jaja lupkaju dok me on jebe I ne prestaje. Jebe me žestoko a ja glasno stenjem.Odjednom se počinjem grčiti I svršavam kao nikada jako I dobro uh….lijepo se je toga prisječati sada dok ležim. Zaspala sam nakon toga bila. Još sam se lijepo pomazila mmm.ah taj kurac…


www.seksiprice.online

Nema komentara:

Objavi komentar