četvrtak, 15. veljače 2024.

Zavezana

 Htjela sam probati kako je to kada je cura bespomočna,kada je zavezana i ne može se pomaknuti a ispred nje on stoji gol. Nakon dužeg traženja pronašla sam na jednom sajt muškarca koji me je napalio opisivanjem svega što bi mi radio ,kada bi bila zavezana na stolici. Htjela sam to ostvariti uživo ,želja mi je bila jaka. Bili smo se dogovorili za susret ,nisam znala šta me još točno sve čeka ali jedva sam čekala da dođe taj sat kada ču biti zavezana. Bilo me je pomalo i strah i nervoza me držala priznajem ali alkohol me je opustio bio prije našeg susreta.Bližio se je taj sat. Još malo i krećem prema jednom stanu . Putem do stana nisam previše razmišljala o tomu,bila sam smirena I jedva sam čekala da pozvonim mu .


Onda je…


Stojim ispred vratiju htjela sam pozvoniti ali mi je zazvonio mobitel,dobila sam sms poruku od njega. Pisalo je : Ne zvoni,samo uđi vrata su ti otvorena. Uđi u sobu,u sobi je mrak a u sredini je stolica. Skini se gola,sjedni na nju I zatvori oči.Ne pričaj ništa .Osjetiti češ ono što trebaš kao I moj tvrdi kurac. Prepusti mi se I neka te nebude strah. Sada uđi I napravi to što sam ti rekao,budi poslušna curica . Uskoro ču ti doči I doživjet češ ono što nikada do sada nisi.Tvoj G.


Uf..ova poruka totalno me uzbudila . Neznam zašto ,šta mi je !? Tako brzo ovlažiti ću ah…Uđem ,Ulazim u tu mračnu sobu . Nije bila toliko mračna ,svječice su gorjele na nočnom ormariču toliko da vidim I ne padnem preko nečega.Skinula sam sve sa sebe I sjela na stolicu. Zatvorim oči I čekam.Tišina je sobu obasjala I njegovi tihi koraci koji su dolazili .Bio je sve bliže meni.Ugasio je I sviječice .Potpuni mrak je u sobi.Došao je ,osjetim njegove dodire. Zavezao mi je ruke I noge. Stavio je I maramu na moje oči. Oprosti ali moram to je da budeš tiha ah…I u ustima mi je bila neka kuglica, nisam mogla ni aaa reči. Potpuno sam bespomočna u iščekivanju ,šta me dalje čeka. Vjeruj mi , sada ću početi ! to su bile njegove zadnje riječi. Neznam šta mi je to iskreno u ustima ali osjetim kao neku tvrdu kuglicu ah…počeo je uf…


Prelazio je po mojim sisama sa svojim kajšem ,raširio mi je jako noge. Lupao me je sa kajšem po pički lagano pa par puta jače. Poželim vrisnut ali ne mogu ,bespomočna sam.Ahh….kako me opalio sada još jače samo. Oslobodio mi je usta. Toplina me preplavila a tvrdi kurac osjetim na mojim usnama.Lupkao me je sa njime po usnama. Glavić mu je mokar mmmm. Otvori usta kaže mi. Stavio ga je duboko u moja usta I počeo me jebati sa njime polako pa sve grublje I grublje.ahh….teško dišem ,gušim se u kurcu suze su mi u očima. Dobar osječaj,ne prestaje nastavlja me mučiti. Dobar osječaj jer ne prestaje me jebati sa kurcem,prvi put se osječam tako bespomočno ,totalno jako (totalka ).Stao je I izvadio ga je van.


Dobra si kaže mi mmm. Odvezao me je svu I odveo na krevet.Polegao me je I opet zavezao.Ležim a noge su mi raširene. Osječam nešto toplo na mojoj pičkici,nešto kaplje .Toplo-vruće.Neznam šta možda vosak ili nešto takvo hmmm…a sada to isto I po mojim sisama ahhh..jebeno je toplo. Htjela sam vrisnuti ali mi je brzo stavio kuglicu u usta. To je kuglica da sad sam sigurna a iza se veže na vratu,slatko.Još to toplo kaplje po meni jebeno je toplo neizdrživo.Zlato to je vosak ,izdrži još malo. Rekao mi je to sada.ahhh…izdržala sam ,konačno je stao sa time. Nije mi lizao pičkicu samo ju je pomazio . Bila sam sva od tog voska osječala sam to. Osjetim da je I na ulazu u moju pičkicu.Tako sam mokra,gorim.


Tako naglo mi ga je zabio u pičkicu I jako. Htjela sam vrisnuti eh da sam mogla… Jebao me je bez prestanka žestoko.Mislila sam da ču umrijeti ,jedva sam disala I osječala sam se kao u nekom drugom svijetu. Osječam kako sva gorim a on me ne prestaje jebati ahhh…jebao me je tako dugo sa svojim tvrdim kurcem.Doživjela sam nešto što nikad prije nisam žestoko jebanje bez prestanka,toplinu,vosak a na kraju me je još ispljeskao dobro po guzici sa kajšem.Prije kraja totalka se desila svršila sam kao nikad do sada jako .Uf..što mi je napravio samo. On je isto svršio prilično dosta. Bila sam sva od sperme po tijelu I voska.Odvezao me je nakon što me je ispljeskao dobro po guzici ,bila mi je crvena.


Otišao je a ja sam ostala sama ležati na krevetu.Dobila sam njegovu sms poruku na mobitelu: Nadam se da ti je bilo lijepo I da te nisam izmučio za prvi put.Istuširaj se sada slobodno I otiđi onda.Dobra si mala mmm.pusa I pazi mi se. Odmah sam se išla istuširati ,čim sam se uspjela dignuti ,kako me jebao ah…sve me dole boli ali mogu hodati. To je slatka bol. Ovo će mi ostati u sječanju,bilo je grubo ali ne može uvijek biti nježno nama I sve po volji ,treba probati sve u životu jer samo jednom se živi. Bespomočnost nije loša.


www.seksiprice.online

Nema komentara:

Objavi komentar