utorak, 13. veljače 2024.

Sex za Racunarom

 Bilo je to prve godine posle naše svadbe. Otišli smo kao i obicno svakog vikenda kod njenih u selo. Otac joj je umro pre 6 godina tako da je gledala što cešce da obilazi majku s kojom je živeo moj šura sa ženom Tanjom i dva mala deteta.

Šurnaja je bila moje godište i iako nije bog zna kako izgledala, bila je buckasta i loše gradjena, cesto je bila predmet mojih seksualnih fantazija dok sam bio u krevetu sa suprugom. Par puta sam uspeo da vidim njene male sisice dok se naginjala sa visokim dekolteima i cak je nekoliko puta ulovila moj pogled praveci se da ništa nije primetila.

Posle rucka Tanja me zamolila da joj pogledam kompjuter jer nije hteo da radi. Nevoljno sam pristao jer je to bila stara jedinica na kojoj se samo gubilo vreme i odavno je bila za otpad.

Popeli smo se na sprat kuce usput mi se pravdajuci kako je ovo zadnji put da ga popravlja i kako ce doci kod mene u radnju da joj sastavim neku solidnu konfiguraciju. Seo sam za radni sto i poceo. Privukla je jednu stolicu do mene i posmatrala šta radim. Jednog trenutka joj se oteo neki uzdah i tek tad sam postao svestan njene blizine. Cuo sam njeno smireno disanje tik pored uva.

Naginjuci se u jednom momentu ka monitoru blago me dodirivala grudima po ramenu. Trajalo je to nekih par sekundi. Osetio sam cvrstu bradavicu jer je imala samo majicu na sebi bez grudnjaka. Kurac se odmah digao i jasno ocrtavao na mom šortcu.

Nisam želeo da ga skrivam, hteo sam da to i ona primeti. Uzbudjivala me je cinjenica da smo sami na spratu a da su svi u prizemlju i da mogu da banu svaki cas. Lagano sam poceo da joj ceškam vrat i ledja jednom rukom, znajuci da to ona voli. Sklopila je oci i uživala. Groznicavo sam razmišljao šta da radim.

Polako sam šarao rukom cela ledja i prelazio na stomak. Cutala je i netremice gledala u monitor kao da se ništa ne dogadja. Prilazio sam sve bliže sisama i vracao ruku cekajuci njenu reakciju. U jednom trenutku sam prešao dlanom preko bradavice. NIŠTA. To mi je bilo zeleno svetlo.

Poceo sam da mesim cas jednu cas drugu. Bile su male sa velikim bradavicama. Oteo joj se uzdah po prvi put. Gurnula mi je ruku u šortc i izvadila ga. Povukla je par puta kožicu a zatim ga stavila u usta legavši mi na krilo. Poceo sam da joj skidam gacice ispod suknje, ali je ona ustala i rekla-nemoj. Uci ce neko, zaneli smo se i možda ne treba da ovo radimo.

Šta je bilo bilo ali na ovome da se zaustavimo. Nije mi padalo na pamet da ovde stanem makar pukla i bruka i brak vec sam je okrenuo preko stolice i strgnuo suknjicu sa sve gacicama i pokušao da udjem otpozadi u nju.

Pocela je da izmice i da place ali nije imala kud. Grubo sam ušao u njenu picku otpozadi i posle kraceg vremena poceo da je punim vrelom spermom. osetivši toplotu u sebi htela je da se izvuce ali joj nisam dao dok se i zadnja kap nije iscedila u njenu matericu. Odvojio sam se od nje navukao šorts i pogledao je svu zadihanu i crvenu.

Ti nisi normalan što si u mene jeli znaš da su mi plodni dani. Culi su se koraci na stepenicama prekinuli smo razgovor i seli za racunar.

Nastavak sledi…

Nema komentara:

Objavi komentar